تیم‌های بوشهری فرصت بازی تدارکاتی نداشتند/ نویدکیا تنها مصدوم سپاهان

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم‌هایی که قرار بود در اردوی بوشهر با آن‌ها دیدار دوستانه داشته باشیم درگیر مسابقات بودند و به همین دلیل هم به بوشهر نرفتیم.

مهدی اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کنسل شدن اردوی تدارکاتی بوشهر، اظهار کرد: قرار بود از بیستم اسفندماه به مدت یک هفته در بوشهر اردو بزنیم و با تیم‌های شاهین بوشهر، ایران جوان بوشهر و تیم شهرستان بوشهر بازی تدارکاتی داشته باشیم اما این تیم‌ها درگیر مسابقات بودند و نمی‌توانستند در بازی تدارکاتی مقابل سپاهان ظاهر شوند، به همین دلیل هم این اردو لغوشد و به بوشهر نرفتیم.

وی ادامه داد: تمریناتمان را در اصفهان ادامه دادیم و بازی‌های تدارکاتی با تیم پارس جنوبی و تیم لیگ استان اصفهان انجام دادیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به سفر این تیم به تهران اظهار کرد: بعدازظهر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶ در بازی دوستانه‌ای در ورزشگاه شهید دستجردی تهران به مصاف سایپا می‌رویم و پس از استراحت چهار روزه، تمریناتمان را از روز جمعه سوم فروردین ماه در مجموعه باغ فردوس اصفهان شروع می‌کنیم. شامگاه پنجشنبه نهم فروردین ماه به سمت تهران حرکت می‌کنیم تا برای اولین بازی در سال ۹۷ مقابل پیکان آماده شویم.

اخوان در مورد جذب بازیکن جدید تصریح کرد: در حال حاضر قرار نیست بازیکن جدیدی به تیم اضافه شود.

وی در مورد شرایط تیم افزود: شرایط خوبی داریم و بچه‌ها آماده هستند. به‌غیر از رسول نویدکیا، مصدوم دیگری نداریم. مصدومیت جلال‌الدین علی‌محمدی و مسعود حسن‌زاده برطرف شده و در تمرینات حضور دارند، این دو بازیکن امروز هم به همراه تیم به تهران آمده‌اند و حضور آن‌ها در بازی تدارکاتی مقابل سایپا به نظر ابراهیم‌زاده سرمربی تیم بستگی دارد.

کد خبر 339783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.