تعهدات دولت به اتوبوسرانی را پیگیری می کنیم

شهردار اصفهان گفت: درست است که تاکنون تعهدات دولت نسبت به اتوبوسرانی انجام نشده است اما در جلسات متعدد این موضوع را مطرح کرده ایم که آخرین جلسه آن مربوط به دیدار با وزیر اقتصاد بود و امیدواریم این تعهدات عملی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی، صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: باید از مهندسانی که در اصل وظیفه ای برای زیباسازی شهر نداشته اند و لباس کار پوشیده و به میدان آمده اند تشکر کنیم تا انگیزه آن ها بیشتر شده و مشارکت عمومی در شهر تقویت شود، از سوی دیگر هنرمندان، نقاشان و علاقه مندان به هنر نیز برای زیباسازی شهر تمام تلاش خود را کرده اند.

شهردار اصفهان گفت: سیاست شهرداری اصفهان این است که انتظارات شورا، به خوبی عملی شود البته کمک هایی که به اتوبوسرانی انجام شده مربوط به امور جاری بوده است، برای خرید اتوبوس نیاز به بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی است که اعتبار آن باید از منابع دیگر تأمین شود.

وی افزود: درست است که تاکنون تعهدات دولت نسبت به اتوبوسرانی انجام نشده است اما در جلسات متعدد این موضوع را مطرح کرده ایم که آخرین جلسه آن مربوط به دیدار با وزیر اقتصاد بود و امیدواریم این تعهدات عملی شود.

نوروزی تصریح کرد: با شرکت اسکانیا قراردادی مبنی بر خرید اتوبوس های یورو چهار داشتیم که ۵۰ اتوبوس از این شرکت دریافت کرده و با دریافت تسهیلات از بانک شهر، بدهی های خود را نیز با این شرکت تسویه کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان اتوبوسرانی نظرات اعضای شورا به خوبی پیگیری کنند تا گزارشی که در سال آینده ارائه می شود مورد رضایت اعضای شورا باشد.

کد خبر 339760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.