مدیران شهری به قولشان برای تکمیل مترو عمل کردند

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آغاز به کار آزمایشی خط یک مترو از میدان امام حسین(ع) به طور کامل، قولی بود که اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری داده بودند و امروز عملی می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن عرض تبریک سال نو به مردم شهر اصفهان و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای شهروندان اظهار کرد: امروز حدود ساعت دوازده ظهر آغاز به کار مترو در ایستگاه های میدان امام حسین و صفه را خواهیم داشت که پیش از این عملیات اجرایی آن، به دلیل مشکلات میراث فرهنگی به کندی انجام می شد.

وی ادامه داد: آغاز به کار آزمایشی خط یک مترو از میدان امام حسین(ع) به طور کامل، قولی بود که اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری داده بودند که امروز عملی می شود.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: تکمیل خط یک متروی اصفهان یکی از مواردی بود که شورای شهر بر اجرای آن اصرار داشت و با جدیت همه کارکنان شهرداری به اتمام رسید که آن را به همه مردم اصفهان تبریک می گویم.

وی افزود: امیدوارم همه همشهریان و مسافران در ایام نوروز بتواند با بهره برداری کامل از خط یک در پایان سال ۹۶ از آن بهره مند شوند زیرا کارگران برای تکمیل آن به صورت سه شیفت کار کرده اند.

معین با اشاره به آیین آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم خدمات خوبی به مسافران ارائه شود در همین راستا تمامی لوایح لازم برای آماده شدن برای پذیرایی گردشگران در شورای شهر به تصویب رسیده است.

کد خبر 339745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.