کشف ۲۹ تن مواد مخدر در استان اصفهان

خوانسار- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در سال جاری با تلاش نیروی انتظامی استان بیش از ۲۹ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گزارش  خبرنگار  ایمنا از شهرستان خوانسار،  سردار  مهدی  معصوم‌ بیگی  عصر امروز (شنبه)  در  آیین تکریم و معارفه فرمانده  نیروی انتظامی شهرستان خوانسار که در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان، برگزار شد اظهار کرد: خوانسار به لحاظ پرورش عالمان بزرگ و دانشمندان بزرگ جایگاه والایی در کشور و جامعه اسلامی دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی در سال جاری و در کسوت مجاهد فی سبیل اله و خدمت‌گذاری به مردم تلاش‌های گسترده و خوبی را انجام  داده و توفیقاتی را نیز کسب کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: باید از مردم قدردانی کنیم زیرا امنیت میهن ما، امنیتی مردم پایه است و مردم مشارکت جدی در تولید امنیت دارند و همواره همراهی موثری را با خادمان خود در نیروی انتظامی در سطح استان دارند.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه امنیت مردم پایه، امنیتی ماندگار و خد شه ناپذیر است، تصریح کرد: مردم عاشقانه با فرزندان خودشان در مجموعه نیروی انتظامی همکاری، همراهی و هم‌افزایی دارند و من به عنوان خادم آن‌ها، از مردم تشکر و قدر دانی می کنم.

وی گفت: نیروی انتظامی استان با تلاش‌های خود بیش از ۲۹ تن مواد مخدر را در سال جاری کشف و  ۱۴۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بالغ بر ۲۱ هزار از نفر قاچاقچیان، عمده فروشان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متهاجر در سطح استان دستگیر شدند.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌های اجتماعی است به همین دلیل باید باجدیت با آن مقابله شود، اظهار کرد: امسال ۲۵۰ باند سرقت در سطح استان شناسایی و منهدم شدند و بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان اموال مردم نیز کشف و به صاحبان آن‌ها مسترد شد.

وی با بیان اینکه هرچه فاصله زمانی بین سرقت و کشف آن، نزدیک باشد، امکان کشف مال نیز بالا می رود، تصریح کرد: طبق فرموده فرمایش رهبر معظم انقلاب باید ضمن برخورد با سارقان، اموال مردم نیز کشف  و به صاحبان آنها بازگزدانده شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اخیرا دو باند سرقت طلا در شهر اصفهان که ۱۶ کیلو طلا سرقت کرده بودند به سرعت دستگیر شدند و فوریت در دستگیری آن‌ها سبب شد که اجازه  فروش اموال مسروقه را نداشته باشند و عین مال به صاحبان مال عودت داده شد و هفت  نفر نیز بازداشت شدند که یک باند سارقان مسلح بودند.

معصوم‌بیگی خاطرنشان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی برنامه گسترده‌ای در مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفت و بالغ بر   ۱۳۵میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد و چهار هزار نفر در این زمینه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی، شاهد کاهش هفت درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در سطح استان در سال جاری هستیم اما نکته تلخ این حوادث، این که حدود ۹۵۰ نفر جان خود را در از دست دادند و حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیز مجروج و مصدوم شدند.

وی افزود: این آمار بسبار نگران کننده‌ای در استان است که می توان  با رعایت قانون و مقررات،میزان آن را به حداقل رساند.

به گزارش ایمنا، در این آیین از خدمات «سرهنگ دوم ولی‌الله اروجی» قدردانی و با حکم سردار اشتری، «سرهنگ دوم ابراهیم توسلی» به عنوان فرمانده نیروی انتظامی خوانسار انتخاب شد.

گفتنی است، سرهنگ دوم ابراهیم توسلی قبل  از این، تصدی رییس پلیس مبارزه با مواد  مخدر  و جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار  را  عهده‌دار بود.

کد خبر 339723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.