لابی‌گری‌ها در استخدام‌ها باید تمام شود

سمیرم- نماینده شهرستان سمیرم: مردم به ما رای داده اند تا اجازه ندهیم نفوذ یک مسئول روند عادی استخدامی را تغییر دهد و سفارشات خاصی به بقیه ظلم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم اصغر سلیمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گفت: امیدواریم در سال جدید همراه با مسئول جدید شهرستان شاهد حرکات شایسته ای برای مردم سمیرم باشیم.

آشنایی فرماندار جدید با شهرستان یکی از دلایل انتخاب فرماندار سمیرم

نماینده مردم شهرستان سمیرم در این آیین با اشاره به خوش نامی، تجربه و آشنایی فرماندار جدید با شهرستان، خاطر نشان کرد: انتخاب فردی که با شهرستان سمیرم آشنا باشد و مشکلات آن را دیده است یکی از امتیازات مثبت برای فرماندار جدید به حساب می آید که امید واریم به خوبی از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: سومین سال کاری یک مسئول در سطح کلان شهرستانی یکی از پر بار ترین سال های کاری بوده که اگر شخصی ناآشنا با شهرستان برای این منصب انتخاب می شد مسلما ما را با مشکل مواجه می کرد.

سلیمی از دیگر دلایل انتخاب جعفرزاده برای فرمانداری سمیرم آشنایی او با مشکلات شهر سمیرم را عنوان کرد و گفت: حضور سه ساله او به عنوان شهردار و قرار گرفتن در شورای شهر سمیرم می تواند کمک بزرگی به شهر و شهرستان باشد.

سوابق کاری فرماندار جدید سمیرم

اصغر سلیمی با اشاره به هشت سال سابقه شهردار بودن جعفر زاده، گفت: وی علاوه بر سوابق خود در زمینه شهرداری سمیرم و قهدریجان، دو سال معاونت فرمانداری فلاورجان را در کارنامه خود دارد که پشتوانه خوبی برای او در این سمت است.

انتظارات مطرح شده نماینده سمیرم از فرماندار جدید شهرستان

 نماینده مردم سمیرم در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به فرماندار جدید شهرستان سمیرم متذکر شد: فرماندار شهرستان سمیرم باید در نخستین زمان ممکن محل سکونت خود را به شهرستان سمیرم انتقال دهد تا به خوبی مشکلات شهرستان را احساس و برای آن چاره اندیشی کند.

سلیمی در همین رابطه به دیگر مسئولان شهری تذکر داد و افزود: دیگر مسئولان نیز باید برای درک بیشتر مشکلات مردم در شهرستان سکونت داشته باشند.

وی سرکشی از روستاها و بخش های مختلف را یک نیاز اساسی برای شهرستان دانست و گفت: پشت‌میزنشینی و خواندن گزارشاتی که به دست ما میرسد کار ساز نبوده و به هیچ وجه مورد قبول نیست.

نماینده سمیرم افزود: حضور سرزده  فرماندار در ادارات شهرستان می‌تواند تاثیر بسیار خوبی را در امر رسیدگی به کارهای مردم داشته باشد که از فرماندار جدید درخواست داریم این موضوع را در برنامه کاری خود قرار دهند.

سلیمی از ضعف‌ها و لابی‌گری در امر استخدامی گلایه کرد و گفت: مردم به ما رای داده اند تا اجازه ندهیم نفوذ یک مسئول روند عادی استخدامی را تغییر دهد و سفارشات خاصی به بقیه ظلم کند.

نماینده مردم شهرستان سمیرم تخریب در فضای مجازی را نادرست خواند و گفت: بهتر است که موتور انتخاباتی را خاموش کرده و شش ماه به انتخاب مانده برای این کار فعال شویم.

به گزارش ایمنا در این مراسم از محمد حسین نصرتی که پیش از این فرماندار شهرستان سمیرم بود تجلیل شد.

کد خبر 339711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.