۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
جشن پایان سال کانون عکس اصفهان

جشن پایان سال کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، طبق سنت هرساله کانون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این مراسم، دیروز، جمعه 25 اسفندماه با حضور برخی از مقامات شهری و جمعی از اعضای کانون عکس اصفهان در محل پژوهشکده پنج او هفت برگزار شد و بخش‌های متعدد و مفرحی داشت.

 برنامه با خوشامدگویی وحید مومن‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان شروع شد و با سخنرانی محمد طباطبایی، رئیس انجمن سینمای جوانان اصفهان ادامه یافت. طباطبایی در سخنرانی خود به پیشرفت و زحمات چشمگیر هیئت‌مدیره و کادر اجرایی کانون اشاره و به خاطر این فعالیت‌ها از آن‌ها تقدیر کرد.

پس‌ازآن ایمان شفیعا، عکاس، داستان کوتاهی را برای حاضران قرائت کرد.

در ادامه، شهرام احمدزاده، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، شرحی مختصر از روند فعالیت‌ها و پیشرفت‌های کانون برای حضار ارائه و در سخنان خود به سختی‌های پیش ‌روی کانون و قدم‌های کانون برای رفع این مشکلات اشاره کرد.

از نوآوری‌های این مراسم، درخت آرزوهایی بود که در مرکز محوطه برگزاری، از قبل با آرزوهای کودکان بی‌سرپرست از طرف خیریه یاران مهربان سبز تزئین شده بود. حضار جلسه دعوت شدند تا یکی از آرزوهای درخت را انتخاب کنند و آن آرزو را برآورده سازند.

کوروش محمدی، عضو شورای شهر اصفهان هم در این برنامه، چند کلامی در رابطه با فعالیت‌های شهرداری برای کمک به کانون عکس و پیشبرد این هنر سخن گفت و در انتهای سخنانشان به اعضای کانون عکس قول داد مشکل تهیه سالن برای جلسات هفتگی کانون را به‌طور کامل حل کند.

در ادامه این برنامه، با حضور برخی فعالان شورای شهر اصفهان و اعضای هیئت‌مدیره کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، آیین تقدیر از فعالان کانون عکس در شش ماه گذشته سال کاری کانون برگزار شد.

پس‌ازآن، از پوستر جشنواره «حیات تا ممات» با حضور علی معینی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری سپاهان، علی معرک‌نژاد، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی تخت فولاد و وحید مومن‌زاده، رئیس هیئت‌مدیره کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان ‌رونمایی شد.

در ادامه، اپلیکیشن کانون عکس اصفهان به‌عنوان هدیه‌ای از طرف هیئت‌مدیره کانون عکس به اعضای کانون، با حضور ابراهیم عرب‌بیگی و وحید مومن‌زاده رونمایی شد.

کد خبر 339700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.