برای حفظ سهمیه رفته بودیم اما برای کسب سکو هم جنگیدیم

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان گفت: هدف باشگاه مخابرات اصفهان از ابتدای فصل، حفظ سهمیه لیگ برتر بسکتبال با ویلچر بود اما با توانی که از بازیکنان تیمم دیده بودم می‌دانستم شایستگی رفتن بر روی سکو را هم دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان تنها نماینده استان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر است که تا چهار سال گذشته موفق شده بود سکوی قهرمانی را از آن خود کند اما امسال پس از پایان مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر، بر سکوی سوم ایستاد تا این‌بار تیم شهرداری آمل عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر آقایان را یدک بکشد.

مازیار میرعظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد کسب عنوان سومی مسابقات لیگ برتر امسال، اظهار کرد: متأسفانه امسال سه نفر از بازیکنان تأثیرگذار تیم، لژیونر شدند و به آلمان، ترکیه و ایتالیا رفتند. دو نفر از این بازیکنان سابقه طولانی حضور در تیم ملی داشتند و در اصل مهره‌های بزرگی برای مخابرات اصفهان به شمار می‌آمدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه امسال نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد از بودجه تیم کاهش یافت، ادامه داد: به دلیل کاهش بودجه تیم، نتوانستیم نفراتی را جایگزین بازیکنان از تیم جدا شده کنیم. در اختیار داشتن بازیکنان مؤثر که مشکل تیم در چندین سال اخیر بود، سال گذشته مرتفع شد اما امسال دوباره گریبانگیر ما شد و با جدا شدن مهره‌های اصلی از تیم، بازیکن پست یک که بتواند در لحظات حساس، بازی را مدیریت کند نداشتیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان افزود: رقبای اصلی ما در این رقابت‌ها از جمله شهرداری آمل، نه تنها تمامی بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کردند بلکه تیمشان را با جذب یکی، دو بازیکن ملی‌پوش هم تقویت کردند و ما تقریباً با دست خالی به جنگ آن‌ها رفته بودیم.

میرعظیمی خاطرنشان کرد: نظر مسئولان باشگاه مخابرات اصفهان از ابتدای فصل این بود که تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان فقط با هدف حفظ سهمیه در لیگ برتر شرکت کند اما ما برای کسب سکو می‌جنگیدیم و توان بازیکنان ما رفتن بر روی سکو بود و خوشبختانه سکو هم نصیبمان شد.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی مسابقات بازی مقابل شهرداری آمل را با بدشانسی و بداقبالی محض واگذار کردیم. تا دقایق آخر بازی، یک پرتاب پنالتی از تیم حریف جلو بودیم و مالک توپ شدیم اما به دلیل اشتباه دو نفر از بازیکنان توپ به دست حریف افتاد و در نهایت بازی را واگذار کردیم که اگر این توپ لو نمی‌رفت در این دیدار پیروز می‌شدیم و قهرمانی‌مان مسجل شده بود.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان اظهار داشت: با تغییرات گسترده‌ای که از سال گذشته در شرکت مخابرات ایجاد شد، شرکت مخابرات اصفهان به شرکت مخابرات ایران- منطقه اصفهان تغییر کرد. جای خوشحالی دارد که مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پس اطلاع از کسب مقام سومی تیم بسکتبال با ویلچر مخابرات اصفهان در صفحه اینستاگرام خود، به دست آمدن این عنوان را به کادر فنی و بازیکنان تیم مخابرات اصفهان و کارکنان مخابرات تبریک گفت و برای حضور پرقدرت تیم در مسابقات لیگ برتر سال آینده دلگرم شدیم.

کد خبر 339696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.