نوروزی: از میدان امام حسین(ع) تا صفه سوار مترو می‌شویم

شهردار اصفهان با اشاره به تکمیل خط یک مترو بعد از ۱۷ سال از همه شهروندان دعوت کرد تا صبح یکشنبه در میدان امام حسین(ع) سوار بر مترو شده و در ایستگاه صفه پیاده شوند.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان توانست نخستین وعده خود به شهروندان را در آستانه نوروز محقق کند تا بعد از ۱۷ سال خط یک مترو به ایستگاه صفه برسد.

وی از همه شهروندان دعوت کرد تا صبح یکشنبه در میدان امام حسین(ع) سوار بر قطار شهری شده و در ایستگاه صفه پیاده شوند.

شهردار اصفهان ضمن تشکر از تمام افرادی که برای تحقق این وعده تلاش کردند، تشکر کرد و گفت: طی چهار ماه گذشته فعالیت در مترو از سوی کارگران، کارشناسان، مدیران و مهندسان مترو  در سه شیفت کاری انجام شد.

نوروزی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به گلکاری بی نظیر پارک های شهر در آستانه نوروز اظهار کرد: سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با گلکاری بی نظیر و منحصر به فرد در سطح پارک ها به خصوص باغ گل ها آماده پذیرایی از گردشگرانی است که برای ایام نوروز به شهر اصفهان سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی شهرداری نیز در آستانه نوروز طرحی در قالب  نگارستان بهار اجرا کرده که بر اساس این طرح جلوه های هنری و تزیینی در سطح شهر ایجاد می‌شود.

شهردار اصفهان اضافه کرد: امسال آذین بندی و نورپردازی شهر اصفهانی از سوی سازمان زیباسازی شهرداری به صورت خلاقانه و منحصر به فرد انجام شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمام شهر اصفهان از پارکینگ های سطح شهر تا پایانه های شهر اصفهان آماده استقبال مسافران نوروزی است، همچنین مناطق ۱۵ گانه به سهم خود خدمات رسانی و اطلاع رسانی و هدایت گردشگران را  نیز انجام می دهند .

وی تصریح کرد: در ایام نوروز کیوسک های اطلاع رسانی در سطح شهر مستقر می شود، همچنین راهنمایان دوچرخه سوار نیز گردشگران را راهنمایی خواهند کرد.

کد خبر 339675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.