طبیعت زرین شهر میهمانان نوروزی را فرا می‌خواند

لنجان-شهردار زرین شهر گفت: زرین شهر از استعداد فراوانی برای سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه گردشگری و ارتقاء کمی و کیفی صنعت توریسم برخوردار است و یکی از این عوامل وجود پارک ساحلی و تنها پارک کوهستانی سردار شهید حسین قجه‌ای در این شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان لنجان اظهار کرد: زرین شهر به عنوان مرکز شهرستان لنجان و یکی از مبادی اصلی ورود و خروج مسافران یک نقطه مهم و استراتژیک برای ارایه خدمات سفر به مسافران نوروزی مطرح بوده از سوی دیگر این شهر با جاذبه‌های طبیعی فراوان همواره به عنوان یکی از مقاصد گردشگری از سوی مردم انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه شرایط آب و هوایی مساعد، وجود امکانات رفاهی و تفریحی در پارک‌های زرین شهر و نیز سرسبزی این شهر باعث شده گردشگرانی فراوانی به این شهر سفر کنند، افزود: در این روزها که رودخانه زاینده‌رود در شهر اصفهان خشک بوده، این رودخانه در زرین شهر همچنان زنده است و این مسئله خود عاملی برای حضور مسافران نوروزی در این شهر به شمار می‌آید.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: پارک ساحلی زرین‌شهر یکی از ظرفیت‌های گردشگری شهر بوده و دریاچه مصنوعی که در قلب آن قرار گرفته، به طور محسوسی برجاذبه این پارک افزوده است.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد زرین شهر از فضای سبز و پارک‌های منحصر به فردی برخوردار است و بر همین اساس تاسیسات پارک‌های سطح شهر مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات اصلی پارک‌ها شناسایی و رفع نواقص پارک‌ها انجام گرفته است.

محمدی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات روشنایی پارک‌ها، تعمیر و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، تعمیر و رنگ آمیزی ست‌های ورزشی و همچنین ست‌های بازی کودکان، رفت و روب محوطه، نظافت نمازخانه‌ها و بهسازی کف فرش محوطه پارک‌ها از جمله مواردی است که در راستای استقبال از نوروز انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: بر این باوریم مدیریت شهری باید از ظرفیت میزبانی به نحو احسن استفاده کرده و انتظار می‌رود بهترین خدمات را به شهروندان و مهمانانی که وارد زرین شهر می‌شوند، ارایه دهیم تا آسودگی خاطر شهروندان و مسافران نوروزی فراهم شود.

شهردار یادآور شد: باید توجه داشت نوروز فرصت مناسبی است تا بتوانیم با تبلیغات مناسب، ایجاد امکانات رفاهی و برنامه های فرهنگی برای مسافران، زرین شهر را آنگونه که شایسته است، معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری یکی از مهمترین نیروهای محرکه توسعه اقتصادی در بسیاری از کشورها به ‌شمار می‌آید که در رونق این صنعت علاوه بر طبیعت زیبا و متنوع، آداب و رسوم، پیشینه تاریخی و فرهنگ کهن آن منطقه نقش آفرینی می‌کند که خوشبختانه شهرستان لنجان و مرکز این شهرستان یعنی زرین شهر از تمامی این موهبات الهی برخوردار است.

محمدی تصریح کرد: شناسایی فرصت‌ها و جایگاه‌های درآمد زایی و بهره‌وری مطلوب از این مولفه‌ها نقش بسزایی در ایجاد درآمد زایی پایدار ایفا می‌کند که یکی از این مولفه‌ها توجه به پتانسیل بالای گردشگری در زرین شهر است.

وی تاکید کرد: زرین شهر از استعداد فراوانی برای سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه گردشگری و ارتقاء کمی و کیفی صنعت توریسم برخوردار است و یکی از این عوامل وجود پارک ساحلی و تنها پارک کوهستانی سردار شهید حسین قجه‌ای در این شهر است.

کد خبر 339668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.