پاک کردن دل از پلیدی ها مهمتر از خانه تکانی است

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال مورد غفلت مسئولان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: از سنت‌های حسنه ایرانیان پاکیزه کردن فضای خانه در ایام پایانی سال است، اما مهمتر از آن پاک کردن دل از پلیدی‌ها است.

 قاسمی گفت: پاکیزه کردن دل از کینه‌ها، پلیدی‌ها و حسادت‌ها باعث رسیدن انسان به آرامش و آسایش در زندگی می‌شود.

وی از عدم تحقق شعار سال انتقاد کرد و گفت: تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مورد غفلت مسئولان قرار گرفت و یا حداقل کمتر مورد توجه بود.

قاسمی تصریح کرد: برگه های افتخار و عزت امسال را باید به نام ملت انقلابی ایران ثبت کرد.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری طی چند روز گذشته و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: صحبت‌های مقام معظم رهبری در این دیدار بسیار امیدآفرین بود.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اگر ایمان داشته و تقوی پیشه کنیم و اسیر نفس نشویم تکلیف را انجام داده ایم و پیروزی از آن ما است چراکه نتیجه کار را به خدا واگذار می کنیم.

قاسمی با بیان اینکه طی ۴۰ سال اخیر هر چه دشمنان علیه ایران اسلامی کار کردند نظام جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر شد، گفت: ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس هیمنه دو ابر قدرت را در هم شکست.

امام جمعه بادرود با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی در تمام جهات پیش رفته و جوانان خوش فکری راه شهدا را ادامه می‌دهند، افزود: اگر جوانان با عمق مکتب روح‌بخش اسلام آشنا شوند، باطل خود به خود رنگ می‌بازد.

کد خبر 339637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.