دشمنان به دنبال ترویج اسلام آمریکایی هستند

لنجان-امام جمعه فولادشهر گفت: اسلام هراسی و ترویج اسلام آمریکایی توطئه دشمن در برابر ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: سال ۹۶ رو به پایان است، سالی که مشحون از دستاوردها و توفیقات بزرگ برای کشور بود و البته در کنار این دستاوردها، شاهد غم‌ها، ضعف‌ها و کاستی‌هایی نیز بودیم که آزار دهنده بود.

وی افزود: در کنار این پیروزی‌ها، دستاوردها و درخشش‌های بسیاری بود که می‌توانست انجام شود و کام ملت ایران را شیرین تر کند، ولی در چم و خم ندانم کاری‌ها، بی‌انگیزگی‌ها یا خدای ناکرده عدم اعتقاد راسخ به انجام آن‌ها به فراموشی سپرده شدند یا مورد بی توجهی و بی مهری قرار گرفتند و یا بسیار کم رنگ پیگیری شدند.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: تصور کنیم امروز که در روزهای پایان سال قرار داریم، روز واپسین است و پرونده اعمال ما در دست ما است و باید به پیشگاه حضرت حق، گزارش دهیم تا چه میزان امیدوار به عمل و اقداماتی که انجام داده ایم، هستیم.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده غفلت‌ها، چه حسرتی خواهیم خورد از اعمال نیکی که می‌توانستیم، انجام دهیم، اما انجام ندادیم، اگر از آن مسئولان سؤال کنند، فرمان ولی خود را در باب اقتصاد مقاومتی چگونه دنبال کردی، چه پاسخی خواهند داد؟

سرافراز اضافه کرد: امیدواریم با همت دولت و مجلس و حمایت مردم سال آینده سالی با نشاط و حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال باشد.

وی عنوان کرد: حادثه حمله گروهی از طرفداران سید صادق شیرازی به بهانه دستگیری سید حسین شیرازی در جمعه گذشته به سفارت ایران در لندن، حادثه‌ای قابل تأمل و بررسی بوده که لازم است دستگاه دیپلماتیک ما به خوبی نسبت به آن واکنش نشان دهد.

امام جمعه فولادشهر گفت: پخش گسترده این حمله به صورت زنده از شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها و عدم اقدام به موقع و پیشگیرانه پلیس و نیروهای امنیتی انگلیس در حفاظت از این مکان دیپلماتیک و همزمانی آن با سفر ولیعهد عربستان، حاکی از هماهنگی این گروه با دستگاه‌های امنیتی انگلیس برای تأمین اهداف و اغراض سیاسی است.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر این گونه حرکت‌ها پیامی برای ولیعهد عربستان برای اظهار خوش خدمتی و جلب توجه و رضایت او در انعقاد قرارداد تسلیحاتی است.

سرافراز افزود: این فرقه با توجه به نظرات و دیدگاه خاصی که نسبت به اعتقاد شیعه و عزاداری امام حسین(ع) دارند و اقدامات افراط گرایانه‌ای که انجام می‌دهند، اعم از لعن خلفای سه گانه در سخنرانی‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ها، نوشتن کتاب در این زمینه، برگزاری مراسم قمه زنی و... در محرم، به دنبال پیاده کردن برنامه استعمار انگلیس و آمریکا برای نشان دادن چهره‌ای خشن از تشیع و تفرقه میان مسلمانان با برانگیختن تعصبات دینی و فرقه ای در سراسر جهان با استفاده از روحانیون هستند.

وی با بیان اینکه ترویج اسلام هراسی، توطئه دشمن در برابر ملت ایران است، تصریح کرد: آنها به دنبال آن هستند اسلامی را نشان دهند که تأمین کننده اهداف این دولت‌هاست که به فرموده حضرت امام، همان «اسلام آمریکایی» است و باید هوشیارانه عمل کرد تا این توطئه نیز با شکست سنگین مواجه شود.

کد خبر 339634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.