با کودتای اصفهان، فدراسیون اسکیت تعطیل می‌شود

رییس فدراسیون اسکیت گفت: خانه اسکیت کشور استان اصفهان است و دارای ظرفیت‌های زیادی بوده که می‌تواند مدال بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا را برای کشورمان به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن محمدرضایی امروز (پنجشنبه) در مجمع انتخاباتی هیأت اسکیت استان اصفهان، اظهار کرد: رییس هیأت اسکیت استان اصفهان کار خیلی سختی را پیش‌رو دارد چراکه در استانی به‌عنوان رییس هیأت اسکیت انتخاب شده است که به‌عنوان پایتخت اسکیت کشور شناخته شده است.

وی ادامه داد: اگر استان اصفهان کودتا کند، فدراسیون اسکیت تعطیل می‌شود. واقعاً خانه اسکیت و فدراسیون اسکیت، استان اصفهان است.  ورزشکاران، کادر اجرایی، ملی پوشان و کمیته‌های مختلف اسکیت در دل اصفهان جای دارند و این موضوع نشان‌دهنده پتانسیل بالای استان در ورزش اسکیت است.

محمدرضایی گفت: استان اصفهان در رشته فری‌استایل باعث افتخار کشور است و اسکیت‌بازان اصفهان برای اولین‌بار در طول تاریخ اسکیت کشور، توانستند سه مدال خوش رنگ از مسابقات جهانی نانجینگ چین برای کشورمان به ارمغان آورند و ایران را در بین ۱۰۰ کشور جزء ۳۱ کشور مدال‌آور و در بین این ۳۱  کشور، در رنکینگ پانزدهم جای دهد.

رییس فدراسیون اسکیت گفت: اقدامات فرهنگی بزرگی در اسکیت استان اصفهان به انجام رسیده است. امیدوار هستم با کمک یکدیگر و ادره‌کل ورزش و جوانان استان به کمک رییس هیأت اسکیت استان بیاییم تا بتوانیم قدم‌های بزرگتری برداریم و فدراسیون اسکیت هم بیشتر از ظرفیت خود به این هیأت کمک می‌کند تا اسکیت استان اصفهان در جایگاه جهانی خود قوی‌تر پیش رود. البته اگر بخواهیم اسکیت استان اصفهان را آسیب‌شناسی کنیم هنوز جای کار زیادی دارد و نقاط ضعفی به برنامه‌های گذشته وارد است.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ درصد اعضای تیم ملی اسکیت سرعت را بازیکنان اصفهان تشکیل می‌دهند همچنین در رشته فری‌استایل هم بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی فری‌استایل را اسکیت‌بازان اصفهانی تشکیل می‌دهند که البته این موضوع برای استان اصفهان جای خوشحالی دارد ولی برای فدراسیون تأسف‌انگیز است و چالش بزرگی برای فدراسیون و سایر استان‌ها است که چرا اکثر ملی‌پوشان فری‌استایل از استان اصفهان هستند.

وی ادامه داد: این قول را به اسکیت‌بازان اصفهان می‌دهم که در سال‌های آینده رقبای خوبی را به آن‌ها معرفی ‌کنم تا حاشیه امن را از آن‌ها بگیرند و استان‌های دیگر نیز در این کورس قهرمانی وارد شوند.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از بازیکنان تیم ملی اسکیت سرعت و دو نفر از مربیان به‌نام این رشته از استان اصفهان هستند که رییس هیأت استان اصفهان باید از این افراد که سرمایه‌های اسکیت این استان هستند، استفاده کند. به امید روزی که مدال بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا را اسکیت‌بازان اصفهانی برای کشورمان به ارمغان آورند.

رییس فدراسیون اسکیت با ابراز امیدواری از اینکه فدراسیون اسکیت باید جایگاه واقعی خود را در بین سایر فدراسیون‌ها به‌دست آورد. اظهار کرد : مدال، مدال است و  همانطور که ورزشکاران رشته‌های کشتی، تکواندو و ... از بازی‌های آسیایی برای کشورمان مدال به ارمغان می‌آورند، برای رشته اسکیت هم دور از دسترس نیست و با مدیریت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌هایی که فدراسیون در سال آینده انجام می‌دهد حتماً به خواسته‌ها و آرزوهایمان دست پیدا می‌کنیم.   

کد خبر 339610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.