شهروندان با برنامه‌ریزی به زیارت اهل قبور بروند

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از اجرای مراسم غبارروبی آرامستان باغ رضوان با کمک بستگان متوفیان در آخرین پنجشنبه سال خبر داد و از شهروندان خواست زیارت اهل قبور را معطوف به نخستین روز فروردین نکنند.

سیدرضا جعفریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: معمولا روز اول سال با جمعیت عظیمی از شهروندان روبرو می‌شویم که در مکان معنوی آرامستان باغ رضوان برای زیارت اهل قبور حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: این میزان مراجعه باعث افزایش ترافیک در خیابان‌های منتهی به آرامستان باغ رضوان و در محیط این مکان معنوی می‌شود، از این رو با توجه به اینکه زیارت اهل قبور از مؤکدات شرع مقدس است، از شهروندان درخواست می‌کنیم زیارت اهل قبور را بین روزهای مختلف تعطیلات نوروز تقسیم‌بندی کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: خادمان مردم در بخش‌های فنی و عمرانی، فضای سبز و خدمات شهری، امور فرهنگی و واحد عروجیان آرامستان باغ رضوان تلاش می‌کنند مباحث ترافیکی را با کمک شهروندان مدیریت کنند.

وی گفت: چنانچه شهروندان برنامه زیارت اهل قبور را بین روزهای تعطیل نوروز تقسیم بندی کنند و در روزهای غیر از اول فرودین مراجعه کنند، می‌توانیم خدمت رسانی بهتر و در خور شأن مراجعه‌کنندگان داشته باشیم.

جعفریان تصریح کرد: امروز مراسم غبارروبی آرامستان باغ رضوان با کمک بستگان متوفیان برگزار می شود که علاقمندان می‌توانند برای حضور در این مراسم به این مکان معنوی مراجعه کنند.

کد خبر 339573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.