فعالیت شبانه‌روزی ۲۸۰ نیروی خدماتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و با احتساب فعالیت بخش خصوصی ۱۸۰ دستگاه در شبانه روز در بخش‌های مختلف عمرانی، جمع آوری پسماند و لایروبی رودخانه خدمات رسانی می‌کنند.

حمیدرضا صبور درگفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سازمان خدمات شهری شهرداری در طول ۳۶۵ روز سال به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت است، اما با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و انجام مراسم خانه تکانی، زباله‌های شهر افزایش چشمگیری خواهد داشت در این راستا فعالیت ناوگان ماشین آلات و ساعت کاری حمل زباله افزایش می‌یابد.

وی افزود: حدود ۲۸۰ نفر نیرو به کمک بخش خصوصی در روزهای پایانی سال به صورت ویژه فعال هستند.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ادامه داد: درصدد هستیم در روزهای پایانی سال و ابتدای سال آینده حمل زباله از سطح شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام شود تا مانند همیشه شاهد شهری زیبا و تمیز باشیم.

صبور اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر ۱۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و با احتساب فعالیت بخش خصوصی ۱۸۰ دستگاه در شبانه روز در بخش‌های مختلف عمرانی، جمع آوری پسماند و لایروبی رودخانه خدمات رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: اعزام ماشین آلات خدماتی به سطح شهر اعم از ماشین‌های حمل پسماند، جاروب مکانیزه در سایزهای متفاوت از جاروب های کم عرضی که در کوچه‌ها مشغول فعالیت هستند تا جاروب‌های بزرگراهی که در بزرگراه‌های سطح شهر همچون ماشین آلات جدول شوی، دیوارشوی، نرده شوی و تریلرهای بزرگ برای انتقال پسماند از سطح شهر به محل‌های خاص خود اقدام می‌کند، توسط این سازمان انجام می‌شود.

کد خبر 339570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.