تضعیف تاکسی‌های آنلاین مشکل شهرداری را حل نمی‌کند

رییس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تضعیف تاکسی‌های آنلاین مشکل سازمان تاکسیرانی را حل نمی‌کند و باید در راستای توانمندسازی گام برداریم.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اصلاح بودجه ۹۶ و بررسی و تصویب بودجه ۹۷ سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای این سازمان در بودجه سال آینده پنج میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه سال آینده در کنار نوسازی ناوگان تاکسیرانی که هر سال نیز مورد توجه بوده ساماندهی خطوط ثابت و گردشی سازمان اتوبوسرانی نیز در دستور کار ویژه قرار دارد، افزود: با توجه به بهره‌برداری کامل از خط یک مترو اصفهان ضروری است که بازنگری برای ارایه خدمات این نوع حمل و نقل عمومی انجام شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با راه‌اندازی قطار شهری و توسعه خطوط اتوبوسرانی فعالیت سازمان تاکسیرانی با مشکلاتی مواجه شد و از این رو با برنامه‌ریزی جدید سعی داریم ناوگان تاکسیرانی با مشکل کمبود مسافر روبه‌رو نشود.

وی در خصوص رویکرد شورا نسبت به فعالیت تاکسی‌های آنلاین دراصفهان گفت: این تاکسی‌ها پدیده‌ای است که به وجود آمده و مردم از آن استقبال می‌کنند و از این رو رویکرد ما تغییر رویکرد در فعالیت تاکسیرانی و توانمندسازی آنها برای ارایه خدمات بهتر به مردم است.

نصر اصفهانی تصریح کرد: تضعیف تاکسی‌های آنلاین مشکل سازمان تاکسیرانی را حل نمی‌کند و باید در راستای توانمندسازی گام برداریم.

کد خبر 339569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.