توزیع میوه های نوروزی از فردا در بازارهای کوثر

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: از فردا میوه های نوروزی در ۱۳ بازار روز کوثر و جنب پایانه مسافربری صمدیه توزیع می‌شود.

اصغر کشاورز راد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بازارهای روز کوثر برای ارائه خدمات به شهروندان در روزهای پایانی سال از ساعت هشت صبح الی ۲۲ و در ایام نوروز از ساعت هشت صبح الی ۲۱ به صورت به جز روز اول فروردین ماه به صورت یکسره فعال است.

وی با بیان اینکه از فردا میوه‌های نوروزی در ۱۳ بازار روز کوثر و جنب پایانه مسافربری صمدیه توزیع می‌شود، ادامه داد: با قیمت مصوب دولتی هر کیلو سیب ۲۴۰۰ تومان و هر کیلو پرتقال ۱۷۰۰تومان است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تمامی اقلام مورد نیاز شهروندان با بهترین کیفیت در بازارهای روز کوثر موجود است، اضافه کرد: ارگان‌های نظارتی اداره دامپزشکی، اداره بهداشت و ...  وضعیت بازار را به صورت منظم بررسی می‌کنند.

کشاورز راد عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در هر ساعت از روز و حتی در ایام نوروز بدون نگرانی به بازارهای روز کوثر مراجعه و میوه و تره بار و تمامی اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

کد خبر 339568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.