۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تغییرات در هیئت فوتبال شهرضا

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: اگر قرار باشد وضعیت ریاست بر هیئت فوتبال شهرضا همچنان به همین شیوه ادامه داشته باشد، فرد دیگری را برای این سمت معرفی می‌کنیم تا جذاب‌ترین رشته ورزشی شهرستان، از این حالت خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری صبح امروز(پنجشنبه) در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به کسب رتبه دوم وزرش شهرضا در میان سایر شهرستان‌های استان در سال گذشته، اظهار کرد: همه فعالیت‌های ورزشی در شهرستان در مقایسه با سال گذشته، حداقل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران شهرستان در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این تعداد از شش هزار نفر در سال ۹۵ به ۷۲۰۰ نفر در سال ۹۶ افزایش یافته است؛ این در حالی است که شمار مسابقات برگزار شده در شهرستان نیز در این دو سال، از ۲۰۰ به ۴۵۰ مرحله افزایش یافته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به ۵۵ مرحله میزبانی شهرضا در مسابقات استانی در سال جاری، گفت: امسال این شهرستان میزبان ۳۳ مسابقه کشوری بوده است، در حالی که در این مدت ۲۵۸ تیم به مسابقات استانی و ۱۴۶ تیم به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.

انصاری ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار، یکی از ورزشکاران شهرستان موفق به کسب مدال برتری در رشته کشتی کوراش یا ترکمن‌صحرا شد.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۷ ورزشکار شهرضایی دعوت شده به اردوهای تیم‌های ملی، هفت نفر به عضویت این تیم‌ها درآمدند، گفت: شمار مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران شهرضا در رده‌ها و مسابقات مختلف از ۷۲۰ مدال در سال گذشته به ۸۰۵ مدال در سال جاری افزایش یافته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری ۱۷ همایش پیاده روی در این شهرستان در سال ۹۶ گفت: از مجموع ۴۰ هیئت ورزشی شهرستان، حداقل ۱۰ هیئت جزو سه هیئت برتر استانی هستند.

انصاری گفت: دستاوردهای ورزشی شهرضا و کسب عنوان دومی در میان سایر شهرستان‌های استان، در حالی است که این شهرستان از نظر امکانات ورزشی جزو سه شهرستان آخر و از نظر جمعیت ورزشی در رده هفتم استان، قرار دارد.

وی با اشاره به حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: اعتبارات عمرانی حوزه ورزش شهرستان از ۱۵۰ میلیون تومان در سال ۹۳ به چهار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: در حوزه جوانان، چهار سازمان مردم نهاد ثبت شده در شهرستان فعالیت می‌کند، این در حالی است که مراحل ثبت شش سازمان مردم نهاد شهرستان نیز در حال انجام است.

انصاری با تأکید بر ضرورت احداث خانه جوان در این شهرستان، تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای این منظور در نظر گرفته شده و مراحل ساخت آن نیز تا پایان سال ۹۷ انجام می‌شود.

وی درخصوص هیئت فوتبال شهرضا، اظهار کرد: بعد از استعفای «محمدرضا رحمتی» از ریاست این هیئت که همزمان با ریاست «هراتیان» بر هیئت فوتبال استان بود، سه گزینه برای تصدی این سمت به هیئت استان معرفی شد، که در نهایت «حمیدرضا بابایی» از سوی هیئت فوتبال استان برای این منظور، انتخاب شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اضافه کرد: بابایی پیش از آن مربی تیم «استقلال اهواز» بود و در زمان انتخاب به عنوان رییس هیئت فوتبال شهرضا، اعلام کرد مربیگری هیچ تیمی را برعهده ندارد.

انصاری با بیان اینکه رییس هیئت فوتبال شهرضا باید در شهرستان ساکن و نظارت شبانه روزی بر فعالیت تیم‌ها داشته باشد، تصریح کرد: در زمان تصدی رحمتی به عنوان رییس هیئت فوتبال شهرستان، اعتباراتی برای حمایت از فوتبال شهرستان جذب شد، بنابراین به بابایی گفته شد که همین انتظارات از او نیز وجود دارد.

وی گفت: رییس جدید هیئت فوتبال شهرستان در ابتدا همه شروط را پذیرفت، اما به مرور زمان ملی‌پوش شهرضایی نتوانست انتظارات را برآورده کند، اگر قرار باشد وضعیت ریاست بر هیئت فوتبال شهرضا همچنان ادامه داشته باشد، فرد دیگری را برای این سمت معرفی می‌کنیم تا جذاب‌ترین رشته ورزشی شهرستان، از این حالت خارج شود.

کد خبر 339566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.