سپاهان اصفهان، ملوان بندر انزلی را شکست داد

مبارکه- مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان گفت: مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه در روز نخست با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.

مجید رحمانی امروز (پنجشنبه) در حاشیه برگزاری این بازی‌ها در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، اظهار کرد: در نخستین دیدار روز نخست مس کرمان و نساجی مازندارن به نتیجه تساوی سه بر سه دست یافتند و در دیگر دیدار نیز فولاد مبارکه سپاهان ۳ بر صفر برابر تیم ملوان بندر انزلی پیروز شد.  

وی گفت: چهار تیم سپاهان اصفهان، مس کرمان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در گروه "ب" این مسابقات حضور دارد.

رحمانی افزود: همچنین در گروه "الف"، رقابت تیم‌های نوین فولاد یزد، فولاد خوزستان، مقاومت تهران و پدیده مشهد به میزبانی استان یزد برگزار می شود.  

وی با اشاره به اینکه بازی‌های این مرحله از روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه آغاز شده است، گفت: تیم‌های برتر جواز صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور را کسب می کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم که از روز (چهارشنبه) آغاز شده تیم‌ها در دو گروه، مسابقات را به صورت مجتمع برگزار می کنند و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد تا تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تنها نماینده استان اصفهان در این مسابقات است.  

کد خبر 339563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.