نوروز، فرصتی برای شناخت اصفهان قدیم

مسئول کمیته فرهنگی، تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی برای شناساندن اصفهان قدیم در هشت نقطه از شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی رشیدی در نشست آموزشی نیروهای اطلاع‌رسانی ستاد هماهنگی با بیان اینکه راهنمای مسافران نوروزی نخستین نماینده فرهنگی شهر هستند که گردشگر با آنها ارتباط برقرار می‌کند، اظهار کرد: لازم است افرادی که راهنمایی مسافران را بر عهده دارند، اطلاعات منطقه‌ تحت پوشش خود را به طور دقیق داشته باشند.

وی برنامه‌های فرهنگی، تفریحی این کمیته که به صورت یک منوی فرهنگی در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد را در سه بخش رویدادی، تفریحی و ورزشی تقسیم کرد و افزود: هشت منطقه به صورت کلونی‌های جمعیتی برای فعالیت‌های فرهنگی در نظر گرفته‌ایم.

مسئول کمیته فرهنگی، تفریحی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ادامه داد: برنامه‌های رویدادی شامل نمایش‌های خیابانی، موسیقی و تک‌نوازی در محل پل خواجو، میدان نقش جهان و محور چهارباغ برگزار می‌شود،

رشیدی خاطرنشان کرد: در محور چهارباغ نیز برای معرفی اصفهان قدیم، افرادی با لباس‌های سلجوقی نمایش‌هایی را از آن دوران برگزار می‌کنند.

کد خبر 339560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.