برگزاری لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی مبارکه

مبارکه - مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مجموعه ورزشی صفاییه مبارکه آغاز شد.

مجید رحمانی مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی صفاییه باشگاه سپاهان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، اظهار کرد: بازی‌های مرحله دوم مسابقات لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور از ۲۳ تا ۲۶ اسفندماه امسال با شرکت هشت تیم در دو گروه چهار تیمی به صورت مجتمع در استان‌های اصفهان و یزد برگزار می شود.

وی گفت: در گروه "ب" این مسابقات، تیم سپاهان اصفهان با تیم‌های مس کرمان، نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی رقابت می کند.  

رحمانی افزود: همچنین در گروه الف، رقابت تیم‌های نوین فولاد یزد، فولاد خوزستان، مقاومت تهران و پدیده مشهد به میزبانی استان یزد برگزار می شود.  

وی با اشاره به اینکه بازی‌های این مرحله از امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه آغاز شده است، گفت: تیم‌های برتر جواز صعود به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور را کسب می کنند.

به گزارش ایمنا، مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در مرحله نخست به صورت رفت و برگشت برگزار شد و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود کردند و در مرحله دوم که از امروز (چهارشنبه) آغاز شده تیم‌ها در دو گروه، مسابقات را به صورت مجتمع برگزار می کنند و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود خواهند کرد تا تیم های اول تا سوم کشور مشخص شود.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان تنها نماینده استان اصفهان در این مسابقات است.

کد خبر 339526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.