ممنوعیت موتورسیکلت‌رانی مخاطره‌انگیزه در شب چهارشنبه سوری

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نیروی انتظامی با شادی مردم مخالف نیست اما با هر گونه ایجاد اختلال در نظم و ترافیک شهر به صورت جدی برخورد قانونی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: امید است امسال با توجه به اطلاع رسانی های انجام شده و همراهی و همدلی تمامی دستگاه ها با نیروی انتظامی، حتی یک نفر مجروح هم در چهارشنبه آخر سال نداشته باشیم.

وی با بیان این که نیروی انتظامی با شادی مردم مخالف نیست اما با هر گونه ایجاد اختلال در نظم و ترافیک شهر به صورت جدی برخورد قانونی خواهد داشت، افزود: در این راستا از سوی نیروی انتظامی برنامه هایی در حوزه ترافیک، انتظامی و امنیتی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در چهارشنبه آخر سال به صورت ویژه از تردد موتورسوارانی با رفتار پر خطر، به صورت کاروانی و فاقد کلاه ایمنی جلوگیری به عمل می آید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تأکید کرد: وظیفه ما حفظ امنیت مردم در سطح پیاده روها و معابر است و از این رو حضور پلیس کمک می‌کند تا این امنیت به خوبی برقرار شود.

سرهنگ کریمی با اشاره به برنامه‌های تعریف شده برای چهارشنبه آخر سال گفت: با همکاری و مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و اطلاع رسانی به ویژه شهرداری اصفهان، مراقبت از کودکان، نوجوانان و جوانان و عدم استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد از مهم ترین محورهای اطلاع رسانی مدنظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود، باید از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنیم، ادامه داد: لازم است کودکان و نوجوانان نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه شوند، هم‌چنین شهروندان مراقب رفتارهای خطرناک و ناهنجار افراد بوده و در صورت لزوم مراتب را به واحدهای گشتی نیروی انتظامی و یا پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 339455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.