کشف و امحاء بیش از ۱۷۰ هزار مواد محترقه غیر مجاز در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: امحاء بیش از ۱۷۰ هزار مواد محترقه غیر مجاز در اسفندماه توسط پلیس اصفهان صورت گرفته است.

حسن یاردوستی در گفت و گو با ایمنا ضمن اشاره به اقدامات پلیس در کشف و امحاءمواد محترقه غیر مجاز در اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه مردم ارتباط و تعامل مناسبی با پلیس دارند و شناسایی محل هایی که از سال های گذشته مزاحمت هایی را برای شهروندان به وجود آوردند از این طریق صورت  می گیرد.

وی افزود: کشف محل های ساخت ترقه های دست ساز و غیرمجاز توسط پلیس اصفهان انجام شده است که در این میان امحاء بیش از ۱۷۰ هزار مواد محترقه غیر مجاز در اسفندماه صورت گرفته و در این زمینه تعامل مردم با پلیس و ایجاد  پل ارتباطی مناسب میان آنها بسیار موثر بوده است.

وی با بیان اینکه در امر پیشگیری بنا بر دستور مقام قضایی نسبت به جمع آوری این ترقه های دست ساز  و دستگیری افرادی که نسبت به این عمل خلاف قانون و شرع اقدام شده است، گفت: وظیفه پلیس برخورد با اشخاصی است که بی نظمی را برای مردم ایجاد می کنند و  یکی از دستورها برخورد قانونی با همین افراد مُخل نظم و آرامش مردم است و به جهت پیشگیری از بروز حوادث، ترقه های دست ساز و صوتی توسط کلانتری های سطح شهر اصفهان جمع آوری شدند.

سرهنگ یاردوستی تاکید کرد: به منظور تأمین نظم و امنیت شهر، مردم می توانند در هر نقطه از شهر با دیدن بی نظمی و مزاحمت ها، موارد را به پلیس اطلاع داده تا نیروهای انتظامی برای رفع مزاحمت در محل های مختلف شهر حضور پیدا کنند. پلیس نیز با آمادگی کامل به عنوان خادمین مردم در شهر اصفهان حضور داشته و تعامل مردم به پیشرفت کارها کمک زیادی می کند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: به طور یقین عدم همکاری مردم نگرانی و مشکلاتی را برای فرزندان و خانواده های آنها خواهد داشت و ضروری است که شهروندان به توصیه های پلیس توجه کرده و مراقبت از فرزندان خردسال و نوجوانان را در اولویت قرار دهند تا شب چهارشنبه آخر سال نیز همانند سایر شب ها به خوبی و بدون حادثه طی شود.

وی یادآور شد: پل ارتباطی پلیس با مردم شماره تلفن ۱۱۰ است که بعد از کسب اطلاعات لازم، پلیس های تخصصی و کلانتری ها ماموریت را به انجام می رسانند، ضمن اینکه با اطلاع رسانی به موقع مردم به پلیس از بروز خسارت های مالی و جانی پیشگیری می شود.

کد خبر 339450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.