افزایش فعالیت مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال

رییس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان گفت: در نیمه دوم اسفندماه با توجه به افزایش تقاضا، مراکز معاینه فنی خودرو از ساعت هشت صبح تا ۱۶ بعدازظهر فعال است.

جمشید جمشیدیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی خودرو هستیم، بنابراین در نیمه دوم اسفندماه برای سرویس دهی بیشتر به شهروندان، مراکز معاینه فنی خودرو از ساعت هشت صبح تا ۱۶ بعدازظهر فعال هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان نباید معاینه فنی خودرو را به دقیقه ۹۰ موکول کنند، افزود: افرادی که قصد دارند در ایام نوروز به مسافرت بروند، برای جلوگیری از حوادث به طور حتم باید به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند تا اگر خودرو نقص فنی دارد، برطرف شود.

رییس ستاد معاینه فنی خودرو شهرداری اصفهان از فعالیت دو مرکز معاینه فنی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز دو مرکز معاینه فنی جی در خیابان همدانیان و مرکز تاکسیرانی در خیابان فرزانگان فعالیت و خدمات لازم را به شهروندان و مسافران ارائه می‌دهد.

جمشیدیان با بیان اینکه ساعات فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام نوروز از ساعت هشت صبح الی ۱۲ ظهر است، اضافه‌کرد: در صورت تقاضا مابقی مراکز معاینه فنی در ایام نوروز فعال می‌شود.

کد خبر 339444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.