پلیس راهور در همه مناطق تفریحی و گردشگری مستقرمی شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان گفت: مسافران نوروزی و شهروندان باید دقت کنند که در ایام نوروز با خودرو به هسته مرکزی شهر وارد نشوند و در اولین پارکینگ خودرو را مستقر کنند.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم ترین اقدامات پلیس در ایام نوروز اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان برای نوروز سال 97 ضمن تقویت نیروها و با کمک‌گرفتن از ستاد و اعزام نیروها از مرکز و هم‌چنین تشکیل جلسات متعدد با سازمان های همکار پلیس راهنمایی و رانندگی و بیرون از سازمان مانند شهرداری، اورژانس، بیمه، تاکسیرانی و اتوبوسرانی، سعی می کند تا در بخش اصناف تسهیلات ویژه ای را به مسافران ارایه کند.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی افزود: پلیس راهور با استقرار نیروها در تمام تقاطع و میادین و همه مناطق تفریحی و توریستی و گردشگری سعی می کند با راهنمایی و هدایت مسافران نوروزی نسبت به روان سازی ترافیک اقدام کند.

وی گفت: مسافران نوروزی و شهروندان باید دقت کنند که با خودرو به هسته مرکزی شهر وارد نشوند و در اولین پارکینگ خودرو را مستقرکرده و  با استفاده وسایل حمل و نقل عمومی به مکان های تفریحی و تفرجی مراجعه کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی با هرگونه تخلف و راهبندان در شهرستان اصفهان به شدت برخورد خواهد کرد و به محض مشاهده ترافیک نسبت به انتقال خودروها اقدام می شود.

کد خبر 339433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.