دلایل استیضاح وزیران شفاف و منطقی نیست

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان گفت: استیضاح حق نمایندگان است، اما این مهم دارای شرایط خاصی است و دلایل فعلی استیضاح وزیران شفاف و منطقی نیست.

علی نکویی در گفت وگو با خبرنگارایمنا اظهار کرد: متاسفانه زمان استیضاح زمان خوبی نبود و باید در زمان دیگر انجام می شد، چون در پایان سال همه وزارتخانه ها فعالیت دوباره ای دارند و تزلزل در مدیریت این مجموعه ها باعث صدمه به خدمات رسانه‌ای می شود.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اصفهان ادامه داد: استیضاح این وزیران برای بسیاری جای سوال دارد؛ چرا که در هفت ماه گذشته خود مجلس به آنان رای اعتماد داده است، حال باید پرسید چه اتفاقی رخ داده که باعث استیضاح آنان شده است؟

وی افزود: دلایل استیضاح کنندگان مربوط به عملکرد هفت ماه اخیر افراد نیست؛ چرا که آن‌ها کارهای شایسته ای را انجام داده اند و امیدوارم استیضاح این افراد رای نیاورد تا با قوت به کار خود ادامه دهند.

نکویی ادامه داد: مجلس در قبال دولت می توانست با شیوه های بهتری عمل کند، البته استیضاح حق نمایندگان است، اما این مهم دارای شرایط خاصی است و دلایلی که برای استیضاح این وزیران مطرح شده، شفاف و منطقی نیست.

رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای اجرای عدالت در جامعه، دولتی‌ها باید با توان کامل برای رفع مشکلات شهروندان تلاش کنند و مجلس نیز باید از حاشیه ها پرهیز و توجه خود را به مسائل اصلی و اساسی کشور جلب کند. 

وی با بیان اینکه در قانونگذاری و قوانین با مشکل رو به رو هستیم، اضافه کرد: برخی از مسائل کشور به دلیل ساختارهای غلط و قوانین دست و پا گیر دارای مشکلات ریشه ای است، در چنین شرایطی اگر فردی تمام تلاش خود را هم به کار بگیرد نمی تواند به اهداف خود دست یابد. این مشکلات باید برطرف شود و مجلس باید در این حوزه از دولت حمایت کند.

کد خبر 339431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.