برگزاری انتخابات خانه سینماگران اصفهان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان از برپایی انتخابات خانه سینماگران استان در تاریخ ۲۳ اسفندماه خبر داد.

پرویز طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون برپایی این انتخابات اظهار کرد: با درخواست ۴۰ نفر از اعضای انجمن سینماگران استان مبنی بر انحلال این انجمن و تبدیل آن به خانه سینماگران، مراحل قانونی کار انجام شد و سپس هیأت موسس این خانه، اساسنامه آن را نوشت و به تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

وی افزود: بر اساس این اساسنامه، باید انتخاباتی برگزار شود و هیأت مدیره خانه سینماگران، با رأی سینماگران انتخاب شوند، به همین سبب کسانی که از جنس سینما بوده اند و صلاحیت آن‌ها مورد تایید قرار گرفته، می‌توانند در این انتخابات که ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر در هنرستان هنرهای زیبا برگزار می‌شود، شرکت کنند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، اسامی نامزدهای این انتخابات را برشمرد و گفت: محمودرضا اسدی، سینا اقبال نیک، حسین باباعلی خواجویی، میلاد جرموز، رضا دهقانی، آرش رنجبر، حسن زراعتی، جمشید صدری، حمیدرضا صیادی، سیدمحمد طباطبایی، محمد فضیله، حمید محمدی، خشایار محمودآبادی، محمدرضا نریمانی، مجید نعمت‌اللهی و مهران هادی، ۱۶ نامزد هیأت مدیره خانه سینماگران استان اصفهان هستند.

وی یادآور شد: فقط افرادی که قبلا فرم ثبت نام رأی دهندگان انتخابات هیأت مدیره را تکمیل کرده و تایید شده‌اند، مجاز به رأی دادن در این انتخابات هستند و رأی وکالتی و نیابتی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

کد خبر 339422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.