جام قهرمانی از اصفهان رفت/سپاهان چهارم و ذوب آهن پنجم شد

در هفته پایانی لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور نمایندگان اصفهان ها صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور امروز با برگزاری ۴ مسابقه در شهرهای مختلف آغاز شد. در دیدارهای برگزار شده سپاهان توانست در ورزشگاه صفاییه مبارکه با ۳ گل خیبر خرم آباد را شکست دهد و با ۴۷ امتیاز در رده چهارم قرار گیرد. ذوب آهن اصفهان نیز در بم مغلوب شهرداری بم، قهرمان لیگ برتر بانوان شد و در جایگاه پنجم ایستاد.

در دیگر مسابقات امروز نماینده فارس با نتیجه ۴ بر سه از میهمان خود شهرداری سیرجان شکست خورد و دیدار تیم های همیاری آذربایجان غربی و راه یاب ملل سنندج با تساوی بدون گل خاتمه یافت. فردا نیز تیم های آذرخش تهران با پارس جنوبی بوشهر و پالایش گاز ایلام با استقلال خوزستان به مصاف یکدیگر می روند.

در پایان بازی های امروز تیم شهرداری بم با ۵۶ امتیاز قهرمان شد، شهرداری سیرجان با ۵۳ امتیاز به مقام دوم رسید و راه یاب ملل سنندج با ۴۸ امتیاز در رده سوم ایستاد. همچنین سپاهان با ۴۷ و ذوب آهن با ۳۵ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند تا جام قهرمانی از اصفهان به بم برود.

لازم به ذکر است در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان تیم آینده سازان میهن نجف آباد قهرمان شد که در ابتدای فصل یازدهم، این تیم به دلیل برخی مشکلات منحل شد.

کد خبر 339361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.