ناژوان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است

مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: تمامی مراکز تفریحی ناژوان از جمله باغ پرندگان، تله سیژ، آکواریوم ، باغ خزندگان، باغ پروانه ها، موزه صدف‌ها آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تمامی مراکز تفریحی ناژوان از جمله باغ پرندگان، تله سیژ، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ پروانه ها و موزه صدف‌ها آماده پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

وی با بیان اینکه باغ پرندگان با مساحت ۵۵ هزار مترمربع در بیشه ناژوان و در حدود چهار کیلومتری غرب پل وحید قرار دارد، گفت: ۳۵۰۰ قطعه پرنده از حدود ۲۰۰ گونه مختلف در این مجموعه نگهداری می شود.


مدیرطرح ساماندهی ناژوان افزود: مرمت سنگ فرش‌ها، رنگ آمیزی تمامی سازه‌ها و المانها، نصب تابلوهای راهنما، بروز رسانی تاسیسات باغ پرندگان برای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و گردشگران نوروزی انجام شده است.

عنوان کرد: فعالیت‌های عمرانی و خدماتی برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تنها به باغ پرندگان ختم نمی شود، بلکه در تمامی مراکز گردشگری و نیز در تمام محدوده پارک جنگلی ناژوان اقدامات ویژه‌ای به منظور رفاه حال گردشگران شهر اصفهان در حال انجام است.

شفیعی ادامه داد: مجموعه گردشگری آکواریوم با مساحت ۳۵۰۰ مترمربع شامل تونل آکواریوم به طول ۳۰ متر و ۳۰ عدد آکواریوم پنچ الی ۱۰ متری است، گفت: گونه های دریای مختلف آب شور و آب شیرین از نقاط مختلف جهان جمع آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه باغ خزندگان نیز دارای ۲۵ ویواریوم بزرگ و ۱۲ ویواریوم کوچک است، ادامه داد: در این مجموعه گردشگری - تفریحی گونه های مختلف خزندگان سمی از جمله مارها، سوسمارها، تمساح و ... به نمایش گذاشته شده است.


شفیعی با بیان اینکه باغ موزه پروانه‌ها دارای بیش از ۱۰۰ گونه گل و گیاه است، افزود: در سه نقطه از این باغ  ۲۲۰۰ پروانه در قاب‌های تعبیه شده که در معرض دید شهروندان و گردشگران قرار داده شده است.
وی با بیان اینکه موزه صدف ها  از دیگر مکان های گردشگری و تفریحی ناژوان است، اظهار کرد: کلکسیون صدف‌ها و جانوران دریایی نادر که بالغ بر ۲۰۰۰ نمونه از ۸۰۰ گونه مختلف است در این مجموعه به نمایش عموم گذاشته شده است.


شفیعی با بیان اینکه شهر بازی ناژوان داراری ۳۰ مجموعه بازی است، گفت: این بازی ها برای تمامی سنین و در محیطی زیبا و شاد در اختیار مردم قرار گرفته است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به فعالیت تله سیژ ناژوان گفت: مسافران با استفاده از تله سیژ ناژوان می توانند بر فراز درختان حرکت کرده و از مناظر زیبای پارک طبیعی ناژوان لذت ببرند.

کد خبر 339316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.