مترو تا هفته آینده به صفه می رسد

مشاور عالی شهردار اصفهان گفت: بهره‌برداری از خط یک قطار شهری اصفهان تا چند روز آینده به صورت موقت انجام و امکان مسافرگیری در ایستگاه‌های آن فراهم می شود، اما بهره‌برداری رسمی از آن پس از ایام نوروز با حضور مقامات کشوری خواهد بود.

جواد شعرباف در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: بهره برداری کامل از خط یک قطار شهری تا ایستگاه صفه با کمک شهرداری و شورای پنجم در شرف انجام است و هفته آینده بهره‌برداری موقت از آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: خط یک قطار شهری اصفهان از ایستگاه قدس تا ایستگاه صفه به طول ۲۰ کیلومتر کامل شده و ایستگاه‌های دانشگاه، کارگر، کوی امام و صفه نیز به زودی وارد مدار سرویس‌دهی به شهروندان خواهد شد.

مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات انجام شده در ایستگاه میدان امام حسین(ع)، گفت: ایستگاه امام حسین(ع) سه ورودی در شمال شرقی، در جنوب شرقی و یکی در سمت غرب است که ایستگاه شمال شرقی آن به زودی به روی شهروندان باز می‌شود.

شعرباف در خصوص ایستگاه میدان انقلاب نیز اظهارکرد: ایستگاه انقلاب دو ورودی غربی و شرقی دارد که ایستگاه غربی سمت  ابتدای خیابان عباس آباد وارد مدار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده نزدیک طول زمان سرویس دهی خط یک قطار شهری را از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ قرار داده و سرفاصله زمانی آن را نیز کاهش دهیم.

مشاور عالی شهردار اصفهان با اشاره به تعداد رام های قطارشهری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۲ رام قطار آماده داریم، اما از سال آینده هر سه ماه یکبار، یک رام قطار به سیستم اضافه می شود.

کد خبر 339314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.