کلنگ‌زنی حلقه چهارم ترافیکی شهر در سال ۹۷

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از کلنگ زنی حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان در سال آینده خبر داد و گفت: با راه‌اندازی بخشی از رینگ چهارم ترافیکی در سال ۹۷ ترافیک سنگین شمال شرق اصفهان در محدوده مناطق ۱۰ و ۱۴ کاهش خواهد یافت.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال آینده مهمترین پروژه‌ عمرانی شهرداری اصفهان آغاز عملیات اجرایی حلقه چهارم ترافیکی شهر است.

وی افزود: قرار است با راه‌اندازی بخشی از رینگ چهارم، شمال شرق اصفهان که مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری است و ترافیک سنگینی که خیابان بعثت و چهارراه عاشق اصفهانی را به دلیل تردد خودروهای سنگین فرا گرفته، برطرف شود.

مظفر مهمترین دغدغه مدیریت شهری اصفهان را اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهری دانست و گفت: در سال جاری پروژه‌های نیمه‌تمام میدان استقلال، تقاطع اشکاوند و دوربرگردان خروجی سالن اجلاس تکمیل شد.

وی افزود: پروژه پارک پردیس آبشار ۹۰ درصد پیشرفت داشته و تا پایان فروردین ماه سال آینده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون عمران شهردار اصفهان ادامه داد: فاز اول پروژه پردیس هنر در سال جاری افتتاح شد و فاز دوم آن نیز خردادماه ۹۷ تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مظفر با بیان اینکه علیرغم وجود شرایط رکود اقدامات عمرانی در پروژه نمایشگاه بزرگ، میدان امام علی(ع) و سالن همایش‌ها طبق برنامه‌ریزی‌ها، انجام و پیشرفت داشته است، گفت: فعالیت‌های عمرانی در مناطق از جمله ساخت فرهنگسراها، ورزشگاه‌ها، پیاده روسازی‌ها، آسفالت معابر و ... در حال اجرا است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم اعتباراتی برای سالن همایش‌ها دریافت و اجرای این پروژه را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همچنین قرار است در سال آینده سازمان عمران وارد اجرای پروژه قطار شهری شود و چند ایستگاه خط دو و ادامه خط یک از عاشق آباد تا دانشگاه صنعتی توسط سازمان عمران با همکاری سازمان قطار شهری انجام شود.

مظفر با اشاره به احداث پروژه میدان جلوخان مسجدجامع تصریح کرد: نیمه دوم سال ۹۷ عملیات جلوخان آغاز و تا یکسال و نیم بعد از آن به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: چند پروژه مشارکتی از جمله مجتمع تجاری کمرزرین در حال ساخت است تا آزادسازی‌ها برای آغاز عملیات پروژه میدان جلوخان انجام شود.

کد خبر 339312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.