تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

شهرضا - رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: سازوکار اولیه برای تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایجاد شده و از سال آینده اجرایی می ‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام رمضان معتمدی شامگاه یکشنبه در مراسم شب شعر فاطمی که به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در تالار سرو شهرضا برگزار شد، اظهار کرد: همه کسانی که در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعالیت می‌کنند، بدون چشم‌داشت مادی و برای رضای خدا، خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات حمایتی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاهش زیادی داشته است، تصریح کرد: امیدواریم در روزهای پایانی امسال یا در ابتدای سال آینده، این کسری جبران شود.

رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان بر تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز در این کانون‌ها تأکید داشتند به همین دلیل سازوکار اولیه برای تشکیل آن‌ها فراهم شده و از سال آینده اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام معتمدی تصریح کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در واقع اتاق‌های فکر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستند، که از نخبگان هر منطقه تشکیل می‌شود و برای حل معضلاتی همچون بیکاری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ناشناخته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، گفت: اگر به درستی از این ظرفیت‌ها استفاده شود، شاهد تحولات گسترده در همه بخش‌های محلات خواهیم بود.

رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: یکی از کارکردهای هیئت‌های اندیشه‌ورز در این کانون‌ها، تدوین شناسنامه محلات، برای شناخت ظرفیت‌های فرهنگی و خیران است.

حجت الاسلام معتمدی با بیان اینکه نقش‌آفرینی دینی در جامعه اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: باید از نهادهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، حمایت شود.

کد خبر 339304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.