حفظ حجاب و عفاف آبی سرد بر آتش توطئه دشمنان است

لنجان-امام جمعه باغبادران گفت: دشمن با ترویج بی حجابی به جنگ با ایران اسلامی آمده است و حفظ حجاب و عفاف آبی سرد بر اتش توطئه دشمنان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در جمع مردم باغبادران اظهار کرد: نقش زن در جامعه از لحاظ تربیتی بالاتر از مرد است و بر همین اساس نقل است که  از دامن زن مرد به معراج رود.

وی افزود: حضرت زهرا (س) نسلی پاک را تربیت کرد و تحویل جامعه داد و بر همین اساس نقش اهل بیت(س) در عالم بی نظیر بوده و از همین ارحام مطهره است که حیا و عفت در جامعه به وجود می آید.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: باید توجه داشت خانه داری و بچه داری شریف ترین شغل در عالم است، چرا که مدیریت داخل منزل باعث برکات زیادی از جمله آرامش مرد می‌شود.

وی ادامه داد: در فرهنگ غرب امروز زن را از منزل بیرون می کشند و از او استفاده ابزاری می کنند و باید به این مهم نیز توجه داشت که ما مخالف اشتغال زن نیستیم بلکه مخالف تحت الشعاع قرار گرفتن تربیت و مدیریت منزل زن هستیم که زن نتواند نقش مادری خود را به درستی ایفا کند.

فرهنگ با بیان اینکه حفظ حجاب و عفاف یکی از نقاط عطف زندگی حضرت زهرا(س) است، اضافه کرد: در فرهنگ غرب، ارزش زن در حد یک کالا پایین آورده شده است و  بهره کشی سیاسی از زنان می‌شود و متاسفانه امروز دشمنان جنگی تمام عیار علیه حیای زن به پا کرده‌اند و زنان جامعه را مورد هدف توطئه‌های خود قرار داده‌اند.

وی مادران و همسران شهدا را الگوی عملی صبر و ایستادگی  دانست و عنوان کرد: امروز باید از مادران و همسران شهدا و همه زنان را به عنوان الگوهای ستایش کرد چراکه این بزرگواران با الهام از حضرت زهرای مرضیه صبر و استقامت را در جامعه ترویج کردند.

امام جمعه باغبادران با بیان اینکه دشمن با ترویج بی حجابی به جنگ با ایران اسلامی آمده است، گفت: امروز شاهد دفاع تمام عیار مقام معظم رهبری از عفاف و حجاب در جامعه هستیم، زمانی که متاسفانه برخی از مسئولان در خواب غفلت به‌سر می‌برند در حالی که دشمن به مبارزه با حجاب و عفاف پرداخته است.

وی متذکر شد: باید گفت کار حرام بزرگ وکوچک ندارد و بر حکومت تلکیف است جلوی آن را بگیرد از این رو مسئولان هوشیار باشند از سوی دیگر مسئولان در ایام نوروز باید جلوی بد حجابی مخصوصا کشف حجاب احتمالی را بگیرند.

کد خبر 339115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.