المان مادر در زرین شهر نصب و رونمایی می شود

لنجان-شهردار زرین شهر از نصب المان مادر تا پایان سال در شهر خبر داد و گفت: این المان را به تمام مادران به ویژه مادران شهدای دفاع مقدس تقدیم می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در جشن بزرگ طلیعه کوثر اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، از مادران ایران اسلامی انتظار می‌رود که بتوانند فرزندان پاک، با ایمان و اثرگذار را تربیت کرده و از سوی دیگر فعالیت‌های اجتماعی خود را نیز به نحو احسن به‌سرانجام برسانند و تکلیف‌مدارانه در راستای تداوم انقلاب هم پای مردان برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنند.

وی مادران و همسران شهدا را سند افتخار کشور دانست و ادامه داد: زنان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نقش همچنان توسط زنان حفظ شد و در دوران جنگ تحمیلی به اوج رسید و مادران و همسران شهدا و جانبازان در آن دوران توانستند زینب گونه ایثار کرده و حماسه بیافرینند.

وی عنوان کرد: بعد از پیروزی در جنگ تحمیلی، بار دیگر صحنه کربلا به نوعی دیگر تکرار شد و مارادان و همسران شهدای مدافع حرم بار دیگر نقش بزرگی را در دفاع از حریم ولایت ایفا کردند و نشان دادند زنان میهن اسلامی همواره با بصیرت زینبی خود در صحنه‌های مختلف حضور داشته و با ایثار  در راه دفاع از اسلام از عزیزترین افراد زندگی خود دست می‌کشند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: امروز بخش عظیمی از این امنیت را مدیون مادران و همسران شهدا هستیم که موجبات پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم کردند و ما امروز زمانی که به دیدار خانواده شهدای شهرداری زرین‌شهر و دیگر شهدای این شهر می‌رویم از نزدیک شاهد روحیه ایثار و گذشت این عزیزان هستیم و باید گفت نقش مادران و همسران شهدا در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی ولادت حضرت زهرا (س) را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ فاطمی دانست و گفت: حضرت زهرا(س) تندیس عفت و معرفت، مظهر استقامت و شجاعت و مصداق اعلای طهارت و یار و یاور رسالت و ولایت بود و بانوان جامعه ما باید در سایه‌سار استمرار فرهنگ فاطمی به سمت و سوی اهداف عالی حرکت کنند.

محمدی افزود: امروز برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا (س) نیز با هدف تبیین سیمای حماسی حضرت زهرا (س) و ارایه عملکرد ایشان در مقابله با جنگ نرم و فتنه‌های زمان و ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری آن حضرت برگزار شد.

شهردار زرین‌شهر یادآور شد: با توجه به اهمیت جایگاه مادر در جامعه، شهرداری زرین شهر اقدام به ساخت المان مادر کرد و در تلاش هستیم این المان تا پایان سال در زرین شهر نصب  و رونمایی شود و آن را به تمامی مادران بخصوص مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس تقدیم می کنیم.

کد خبر 339089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.