تحقق وعده ها دغدغه اصلی دولت در سال جدید باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مهمترین تلاش و دغدغه دولت تدبیر امید در سال جدید باید بر این مبنا باشد که وعده های خود را در حوزه های گوناگون محقق کند تا از این طریق بتواند، رضایت مردم را کسب کند.

 حیدر علی عابدی در رابطه با مهمترین تحولات سیاسی سال ۱۳۹۶ به خبرنگار ایمنا  گفت: در سطح کشور مهمترین تحول سال ۱۳۹۶ انتخابات ریاست جمهوری بود که مردم با رأی بالایی به دولت تدبیر و امید رأی دادند، در نتیجه دولت ترمیم شد و در مهرماه به صورت تازه نفس آغاز به کار کرد.

وی افزود: تحول مهم دیگر پیروزی و موفقیت تفکر اسلام معتدل در عرصه منطقه ای و شکست و نابودی داعش بود. در ارتباط با مسائل اصفهان هم انتخاب یک تیم جدید و قوی در استانداری بود که  امیدواریم بتوانند قدمهای خوب و مثبتی برای توسعه استان بردارند.

عابدی رابطه استانداری اصفهان با نمایندگان مجلس را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: استانداری و نمایندگان مجلس برای فهم و حل هر چه بهتر مسائل و مشکلات استان با هم همکاری و تعامل تنگاتنگی دارند و نمایندگان استان اصفهان در مجلس از استانداری برای رفع مشکلات مردم  پشتیبانی می کنند.

وی در رابطه با مهمترین اولویتهای سیاسی سال ۱۳۹۷ گفت: از نظر سیاسی مهمترین تلاش و دغدغه دولت تدبیر امید باید بر این مبنا باشد که وعده های خود را در حوزه های گوناگون محقق کند تا بتواند از این طریق، رضایت مردم را کسب کند.

عابدی تأکید کرد: البته اولویتهای سال ۱۳۹۷ تنها به مسائل سیاسی ختم نمی شود؛ بلکه مسائل اقتصادی و اجتماعی هم اهمیت و جایگاه ویژه خود را دارند. در این راستا،  توسعه برنامه هایی که باعث رفع نگرانی مردم می شود به عنوان نمونه بحث اشتغال، صنعت، دارایی و مالیاتها می توانند به رفع نارضایتی مردم کمک کنند.

نماینده مردم اصفهان افزود: همچنین زمانی که به اولویتهای سال ۱۳۹۷ می پردازیم،  نمی توانیم به بحث آب اشاره نکنیم. برنامه ریزی در حوزه آب آشامیدنی و آب کشاورزی برای رفع نگرانی مردم و بازگرداندن آرامش به کشاورزان، یکی از مسائل و اولویتهای مهمی است که در سال جدید باید توجه ویژه ای به آن صورت بگیرد.

کد خبر 339025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.