قبل از آمدن ابراهیم‌زاده با او در ارتباط بودم/ قراردادم تا پایان فصل است

علی احمدی که قرار است تا پایان فصل سپاهان را همراهی کند، می‌گوید با نظر مستقیم منصور ابراهیم‌زاده به این تیم پیوسته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی احمدی، بازیکن سابق ذوب‌آهن و سپاهان که در نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم از میادین فوتبال دور بود، پس از حضور منصور ابراهیم‌زاده در تیم فوتبال سپاهان به‌عنوان سرمربی، در تمرینات این تیم حاضر شد و قرار است تا پایان فصل سپاهان را همراهی کند.

مهدی اخوان سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مصاحبه‌ای با خبرنگار ایمنا از امضای قرارداد علی احمدی با باشگاه سپاهان و حضور قطعی این بازیکن در ترکیب این تیم سخن گفت. برای اطلاع از جزییات حضور علی احمدی در تیم سپاهان گفت‌وگویی با این بازیکن داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

چه شد که در اواخر فصل به سپاهان پیوستید؟

در نیم‌فصل نخست در هیچ تیمی بازی نمی‌کردم و بازیکن آزاد محسوب می‌شدم. زمانی که منصور ابراهیم‌زاده هدایت تیم سپاهان را بر عهده گرفت با نظر مستقیم وی در تمرینات تیم حضور پیدا کردم تا از نظر بدنی مورد ارزیابی قرار بگیرم. ابراهیم‌زاده به من گفت فرصتی برای آماده‌سازی تو از لحاظ بدنی نداریم و اگر در تمرینات از نظر آمادگی بدنی مورد تأیید باشی، می‌توانی به ترکیب تیم اضافه شوی.  

گفتید در هیچ تیمی بازی نمی‌کردید، با این وجود از نظر بدنی آمادگی بازی دارید؟

از نظر فنی مورد تأیید ابراهیم‌زاده بودم چون حدود شش، هفت سال گذشته و قبل از اینکه وارد سپاهان شوم، چهار سال در ذوب‌آهن شاگرد او بودم و روزهای خیلی خوبی با این تیم و ابراهیم‌زاده داشتیم. تنها برای کسب آمادگی بدنی و انجام تست بدنی در تمرینات تیم سپاهان حاضر شدم تا بتوانم به تیم کمک کنم. در مدت دو هفته‌ای که در تمرینات سپاهان حضور داشتم، تمرینات خوبی انجام دادم و چون در مدتی که بازی نمی‌کردم تمرینات انفرادی انجام می‌دادم، مشکل خاصی نداشتم و با نظر نهایی ابراهیم‌زاده به لیست بازیکنان سپاهان اضافه شدم.

چه کسی پیشنهاد آمدن به تیم سپاهان را به شما داد؟

زمانی که ابراهیم‌زاده هدایت تیم سپاهان را بر عهده گرفت، در لیست بازیکنان دو جای خالی بود. ابراهیم‌زاده هم به دنبال یک مدافع و یک مهاجم بود و طی مدت اخیر هم یکی، دو مدافع برای انجام تست در تمرینات سپاهان حاضر شدند که در نهایت مورد قبول ابراهیم‌زاده واقع نشدند. سپس شخصی از طرف منصور ابراهیم‌زاده با من تماس گرفت و از من خواست تا برای انجام تست بدنی به تمرینات این تیم بروم. قبل از اینکه منصور ابراهیم‌زاده به عنوان سرمربی تیم سپاهان معرفی شود، با او در ارتباط بودم و پس از حضورش در سپاهان با نظر او از من درخواست شد تا در تمرینات سپاهان حاضر شوم.

با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده‌اید؟

قبل از بازی سپاهان با گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، قراردادم را باشگاه سپاهان امضا کردم که تا پایان این هفته به ثبت می‌رسد. از روز چهارشنبه در تمرین تیم و همچنین در اردوی تدارکاتی بوشهر به همراه تیم حضور دارم و از بازی‌های هفته بیست و ششم با صلاحدید سرمربی تیم می‌توانم در زمین بازی کنم.

برای چه مدتی با باشگاه سپاهان قرارداد امضا کرده‌اید؟

در حال حاضر قراردادم با باشگاه سپاهان تا پایان فصل و پنج بازی باقی‌مانده از لیگ برتر است.

چرا از ابتدای فصل برای تیمی بازی نمی‌کردید؟

تمرینات انفرادی داشتم، اما به دلیل شرایط خانوادگی امکان اینکه در تیم دیگری بازی کنم نبود.

چرا از ابتدای فصل به سپاهان نیامدید؟

در ابتدای لیگ برتر هدایت تیم سپاهان بر عهده زلاتکو کرانچار بود و نام من هم در لیست بازیکنان موردنظر او نبود. البته اگر به من پیشنهاد می‌شد قبول می‌کردم و از همان ابتدای فصل برای این تیم بازی می‌کردم.

در حال حاضر شرایط سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سپاهان در شرایط خوبی به‌ سر می‌برد و از زمانی که ابراهیم‌زاده هدایت این تیم را بر عهده گرفت، همدلی بین بازیکنان بیشتر شده و شرایط برای انجام تمرینات منظم فراهم شده است و اردوهای تدارکاتی که در صفاییه برگزار شد به روند پیشرفت تیم کمک زیادی کرد و نتیجه آن هم پیروزی در دو دیدار اخیر بود. سپاهان شرایط خیلی سختی داشت و در پایین جدول قرار داشت، اما با کسب دو پیروزی اخیر، توانست خود را از قعر جدول نجات دهد. گرچه ابراهیم‌زاده در اواخر فصل نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد، اما امیدوار هستیم در پنج بازی باقی‌مانده امتیازات خوبی به‌دست آورد و باشگاه برای سال آینده تیم کامل و خوبی ببندد.

شما که چند سال سابقه حضور در تیم سپاهان را دارید، ضعف این تیم را چه می‌دانید؟

از سال ۹۰ تا ۹۵ بازیکن سپاهان بودم. در یکی، دو سال اخیر از سپاهان دور بودم و نمی‌دانم مشکل اصلی این تیم از ابتدای فصل چه بوده که سپاهان قدرتمند را به انتهای جدول کشانده است. صحبت کردن راجع به مشکلات تیم سپاهان در حیطه کاری من نیست. من به سپاهان آمدم که اگر کاری از دستم برآید مشکلی از این تیم حل کنم.

به‌نظر می‌رسد خط دفاع سپاهان در دو بازی اخیر قوی‌تر شده است. نظر شما چیست؟

سیستم دفاعی به کل تیم بستگی دارد. خوشبختانه از زمانی که ابراهیم‌زاده هدایت تیم را بر عهده گرفته سیستم دفاعی سپاهان رو به بهبود است. ابراهیم‌زاده مربی باتجربه‌ای است و کار خود را بلد است. با تیم ذوب آهن هم نتایج خوبی به‌دست آورده و با ذوب آهن به فینال جام باشگاه‌های آسیا رفته است و تجربیات خوبی دارد که بتواند به سپاهان هم کمک کند. ابراهیم‌زاده جلسات تمرینی و اردوهای تدارکاتی خوبی برای تیم فراهم کرده است و شرایطی را هم از نظر گل نخوردن و هم گل زدن ایجاد کرده است. بازی مقابل سیاه‌جامگان پرگل بود و مقابل گسترش فولاد تبریز هم با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شدیم. گسترش فولاد تبریز همیشه تیم خوبی بوده و تیم‌های فیروز کریمی همیشه باهوش بازی می‌کنند. گسترش فولاد تیم خطرناکی است و همین که سپاهان توانست از سد گسترش فولاد بگذرد کار بزرگی انجام داد.

فکر نمی‌کنید سن شما از بازیکنی گذشته است؟

الان ۳۴ سال سن دارم و ما بازیکنان ۳۸، ۳۹ ساله در لیگ برتر داریم. خوشبختانه از نظر بدنی آماده بودم و در مدت دو هفته‌ای که در تمرینات تیم حضور داشتم ابراهیم‌زاده و دیگران عملکرد من را دیدند و فکر می‌کنم اگر شرایط بدنی خوبی نداشتم، سرمربی تیم با حضورم در ترکیب تیم موافقت نمی‌کرد. اصلاً این‌طور نبود که ابراهیم‌زاده من را با هر شرایطی قبول کند. طوری در این مدت تمرین کرده بودم که از بقیه بچه‌ها آماده‌تر بودم و از نظر فنی هم مشکلی نداشتم که ابراهیم‌زاده بخواهد من را تأیید کند، چون از این نظر مورد تأیید او بودم.

کد خبر 338840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.