بانوان ذوب‌آهن جبران مافات کردند/ شکست سپاهان در بازی مهم هفته

تیم فوتبال سپاهان در مهم‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان برابر شهرداری سیرجان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان که از روز گذشته با دیدار تیم‌های آذرخش تهران و خیبر خرم‌آباد آغاز شده بود، صبح امروز با انجام پنج دیدار پیگیری شد.

در اصفهان و در ورزشگاه صفاییه مبارکه، سپاهان که میزبان شهرداری سیرجان بود راه به جایی نبود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ امسال نداشته باشد. تک گل شهرداری سیرجان در این مسابقه را سهیلا نظام آبادی وارد دروازه سپاهان کرد. به این ترتیب سپاهانی‌ها که در دور رفت با چهار گل مغلوب شهرداری سیرجان شده بودند، نتوانستند در بازی برگشت آن شکست را جبران کنند.

البته سپاهان در نیمه دوم یک گل وارد دروازه شهرداری سیرجان کرد که داور بازی آن را مردود اعلام کرد.

اما دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن که امروز میزبان پارس جنوبی بوشهر بود با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. سارا سبزواری در دقایق ۲۴ و ۶۱ و نرگس زهری در دقیقه ۷۲ گل‌های ذوب‌آهن را به ثمر رساندند.

اما تیم صدرنشین شهرداری بم در هفته بیستم لیگ برتر با نتیجه چهار بر صفر از سد راه‌یاب ملل سنندج گذشت و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

در دیگر دیدارهای امروز نیز، استقلال خوزستان با نتیجه سه بر صفر برابر همیاری ارومیه به پیروزی رسید و نماینده فارس و پالایش گاز ایلام هم به تساوی یک بر یک رسیدند.

در پایان هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان و دو هفته مانده به پایان این مسابقات، شهردای بم با ۵۰ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند، شهرداری سیرجان ۴۷ امتیازی شد و رده دوم را حفظ کرد و سپاهان هم با ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

نتایج کامل مسابقات هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

آذرخش تهران یک - خیبر خرم‌آباد یک

سپاهان اصفهان صفر - شهرداری سیرجان یک

ذوب‌آهن اصفهان ۳ - پارس جنوبی بوشهر صفر

شهرداری بم ۴ - راه‌یاب ملل سنندج صفر

نماینده فارس یک - پالایش گاز ایلام یک

همیاری ارومیه صفر - استقلال خوزستان ۳

کد خبر 338597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.