۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
ضبط "پاتوق" کلید خورد

با آغاز مرحلۀ پیش‌تولید "پاتوق" به کارگردانی رضا عباسی، این برنامه به زودی از سایت آپارات پخش می‌شود.

کارگردان "پاتوق" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این برنامه یک مجموعۀ ۵۰ قسمتی است و در هر قسمت میزبان یکی از اعضای خانوادۀ سینما، موسیقی و تئاتر اصفهان و کشور هستیم تا مشکلات و کمبودهای این سه حوزه را در حضور دست‌اندرکاران آن بررسی کنیم.

رضا عباسی ادامه داد: ضبط این برنامه به تازگی آغاز شده و در نخستین قسمت آن پای صحبت‌های محمدرضا ممتاز، کارگرادن برجستۀ اصفهانی نشسته‌ایم. قدرت‌الله ایزدی، مجید کاشی‌فروشان و پویان نجف مهمانان بعدی برنامۀ ما هستند.

طراح صحنۀ "پاتوق" تصریح کرد: در این برنامه بنا داریم نه تنها از هنرمندانی که در قاب دوربین ایفای نقش می کنند، بلکه از عوامل پشت صحنه نیز دعوت کنیم تا ناگفته های خود را برای مخاطبان ما بیان کنند و آیتم های مختلفی از جمله نمایش پشت صحنۀ تئاترها و فیلم ها و کنسرت های در حال اجرا را نیز برای "پاتوق" برنامه ریزی کرده ایم.

تهیه کنندۀ این برنامه با اشاره به زمان پخش آن گفت: پخش"پاتوق" از هفتۀ آینده در سایت آپارات آغاز می‌شود و قسمت‌های جدید در این فاصله ضبط خواهد شد. مجری طرح این برنامه موسسۀ سیمرغ خاطره است و دانیال معتمد زاده به عنوان تصویربردار در آن فعالیت دارد. بنده نیز در کنار شاهین حشمت‌زاد به عنوان مجری حضور دارم و با همراهی سعید تیموری و حمید قاسمی، نویسندگی کار را انجام داده‌ام.

کد خبر 338455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.