هوانیروز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه است

مراسم فارغ التحصیلی خلبانان مرکز آموزش شهید وطنپور صبح امروز با حضور امیر سرتیپ ستاد «کیومرث حیدری» فرمانده کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در این مراسم که امروز چهارشنبه- ۹ اسفند- در سالن آمفی تئاتر مرکز آموزشی شهید وطن پور برگزار شد، امیر سرتیپ ستاد «کیومرث حیدری» فرمانده کل نیروی زمینی ارتش در جمع فارغ التحصیلان گفت: بزرگترین افتخار ما این است که فرهنگ ولایتمداری و ولایت محوری را در خودمان گسترش داده ایم؛ به این دلیل بر ولایت تاکید دارم که اگر بتوانیم فرهنگ ولایتمداری را در فرهنگ خودمان رشد دهیم جامعه را برای ظهور امام زمان آماده می کنیم. نماد صراط مستقیم ولایت فقیه است.

وی افزود: اطاعت از ولایت رمز توفیق جامعه است. هر وقت رییس جمهور و بقیه مسولان نظام فرمان ولایت را نصب العین خود قرار داده‌اند، کارها به سرانجام رسیده است. باور دارم اگر این فرهنگ را نهادینه کردیم، خیر دنیا و آخرت نصیب ما می شود.

حیدری در خصوص نقش هوانیروز در منطقه گفت: هوانیروز جمهوری اسلامی ایران متعلق به دنیای اسلام است و پس از مبارزه با ضد انقلاب و پشت سرگذاشتن ۸ سال دفاع مقدس هنوز قدرتمندترین ناوگان بالگردی خاورمیانه محسوب می شود. چنین جایگاهی به دلیل وجود نیروی انسانی ولایی هوانیروز است که اگر نبودند در همان سالهای ابتدایی انقلاب، هوانیروز ساقط می شد.

با وجود تحریمها اقتدار خود را حفظ کرده ایم

در این مراسم همچنین سرتیپ ۲ خلبان ستاد «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی ایران گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین های خاورمیانه است و در دوره ای که از نظر قطعات تحریم هستیم، همچنان اقتدار خود را حفظ کرده ایم. وقتی بحث دفاع از کشور باشد هوانیروز همیشه حضور خواهد داشت و بدانید هواپیمایی نیروی زمینی ارتش ایران به عنوان قویترین نیروی زمینی و قدرتمند در خاورمیانه محسوب می شود.

وی افزود: هم اکنون با توجه به تهدیدات دشمن، سلاح های برد بلند را ارتقا داده ایم و در بحث دوربین های دید در شب هم پیشرفت چشمگیری داشته ایم. هوانیروز تا کنون با پشتیبانی ارتش، عالی عمل کرده همچنین، روح ولایت مداری در ارتش ارتقا یافته و همه ذوب شده در ولایت هستیم. مقام معظم رهبری نیز همواره بر نقش بی بدیل هوانیروز تاکید کرده اند.

پس از آن سرهنگ ستاد خلبان «فریدون خسروی» فرمانده مرکز آموزش شهید وطن پور ضمن تشریح دوره‌های برگزار شده به نحوه برگزاری این دوره‌ها اشاره کرد و همچنین در خصوص پروژه های عمرانی و بازسازی فضاهای مختلف مرکز شهید وطن پور توضیحاتی را ارائه داد.

پس از آن طی مراسمی امیر سرتیپ ستاد «کیومرث حیدری» فرمانده کل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان خلبانی و فنی به دانشجویان و درجه داران فارغ التحصیل اعطا و همچنین از سرهنگ ستاد خلبان فریدون خسروی فرمانده مرکز آموزش شهید وطن پور نیز تقدیر کرد. در ادامه فرمانده کل نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری از خانواده شهیدان سرلشکر خلبان «علی کیارش» و سرهنگ فنی هوایی «علی اصغر ملیح پور» تجلیل کردند.

کد خبر 338438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.