برگزاری انتخابات سه هیأت ورزشی در صورت موافقت با تاریخ‌های پیشنهادی

قرار است مجمع انتخاباتی سه هیأت ورزشی در فاصله پنج روز برگزار و روسای این هیأت‌ها مشخص شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۲۰ روز دیگر تا پایان سال ۹۶ باقی‌مانده است و دوران چهار ساله ریاست چهار هیأت ورزشی به پایان رسیده و باید در این مدت باقی‌مانده تا آغاز سال جدید انتخابات این هیأت‌های ورزشی برگزار و سکان‌داران این‌ هیأت‌ها مشخص شوند.

البته ثبت‌نام از کاندیداهای هیأت‌های دوچرخه‌سواری، تنیس، چوگان و اسکیت انجام گرفته است. برای هیأت دوچرخه‌سواری حمید نصر نصرآبادی، جلیل عباس‌پور، محمدرضا باجول، فریبرز باجول، علیرضا صلواتی و امیر سعادتی ثبت‌نام کرده‌اند و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان هم روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت به فدراسیون پیشنهاد داده است و منتظر موافقت فدراسیون با این تاریخ است تا مجمع برگزار شود.

جواد پرورش و فرهاد رحیمی دو کاندیدای ثبت نامی برای ریاست هیأت تنیس هستند که البته هنوز ابلاغ تأیید صلاحیت آن‌ها نیامده است و انتخابات هیأت تنیس نیز سال آینده برگزار می‌شود.

حسین جعفری هم که دوران ریاستش در هیأت چوگان به پایان رسیده است و در حال حاضر به‌عنوان سرپرست این هیأت فعالیت دارد برای انتخابات آینده این هیأت نیز ثبت‌نام کرده و تنها کاندیدای هیأت چوگان استان است. روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت به فدراسیون پیشنهاد شده است که در صورت موافقت فدراسیون، انتخابات در این تاریخ برگزار می‌شود.

حسن مالکی و پیمان آقایی کاندیداهای ریاست هیأت اسکیت هستند که البته هنوز صلاحیت این افراد از سوی حراست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأیید نشده، اما تاریخ پیشنهادی برگزاری انتخابات این هیأت روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه است که در صورت موافقت فدراسیون اسکیت، انتخابات برگزار می‌شود. هیأت اسکیت اکنون توسط احسان حبیب‌آبادی به‌عنوان سرپرست اداره می‌شود.

کد خبر 338435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.