نوروزی: برای ارائه مستندات همیشه فرصت است

شهردار اصفهان گفت: عده ای می‌گویند چرا به صورت شفاف مشکلات را نمی‌گویید؟ در پاسخ به آنها می گوییم برای ارائه مستندات همیشه فرصت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی ظهر امروز (دوشنبه) در آیین تکریم و معارفه خدمتگزاران مردم در شهرداری اصفهان اظهارکرد: فعالیت خود در مدیریت شهری را بر اساس یک برنامه تدوین شده و سنجش پذیر آغاز کردم که تقویت حوزه گردشگری، محیط زیست و حمل و نقل از مصادیق آن است.

وی با بیان اینکه بیشترین درآمد شهرداری ها از حوزه شهرسازی تامین می شود، افزود: شهرداری ها قصد دارند از تراکم فروشی به عنوان درآمد ناپایدار فاصله بگیرند، زیرا برای ساختن شهر چاره ای جز رفتن به سمت درآمدهای پایدار نداریم، البته نباید اداره شهر گران شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: در گذشته شهر بسیار گران اداره می شد، اما باید ضمن ارتقاء کیفیت به سمت ارزان اداره کردن شهر برویم، از معاون جدید شهرسازی و معماری این انتظار را داریم که در ساختن و توسعه شهر به محیط زیست و حقوق شهروندی توجه ویژه داشته باشند.

وی اضافه کرد: اگر سلایق شخصی منطبق بر نظر کارشناسان و قانون نباشد، قابلیت اجرایی نخواهد داشت و معاون جدید شهرسازی و معماری شهرداری، شخصی با برنامه و منظم است که باید برنامه‌های شهرداری را اجرا کند.

نوروزی با بیان اینکه منابع شهرداری محدود اما نیازهای شهر نامحدود است، گفت: برای توسعه شهر باید به سمت سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت عمومی برویم، اما برای اداره شهر خود باید فعالیت کنیم، برای اداره شهر باید اولویت بندی داشته و بر اساس نقشه راه حرکت کنیم، در واقع باید با تعامل یکدیگر و همکاری همه به سوی تحقق درآمدهای پایدار حرکت کنیم.

وی به احداث رینگ حفاظتی شهر اشاره و اظهار امیدواری کرد: احداث این رینگ را از سمت کارخانه قند از امسال آغاز کنیم، در این باره مذاکراتی با بنیاد مستضعفان انجام شده است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: همچنین با بنیاد مستضعفان مذاکراتی برای ساماندهی کوه نخودی انجام شده است، زیرا برای توسعه گردشگری در کوه نخودی اصفهان نیز باید اقداماتی انجام شود تا همه مردم برای تفریح به کوه صفه نروند و کوه نخودی را نیز در برنامه‌های خود قرار دهند و این نیازمند عملیاتی شدن رینگ چهارم حفاظتی اصفهان است.

نوروزی به سوابق اجرایی معاونت جدید شهرسازی و معماری، معاون اداری مالی، مدیرعامل جدید سازمان پایانه‌های مسافربری و دستیار خود در امور شهرسازی اشاره کرد و گفت: "آقایان محبوبی"، "نورصالحی" و "طهرانی" در عرصه‌های سیاسی، عمرانی، اقتصادی سابقه خوبی داشته و کار خود را با سپاه پاسداران آغاز کرده‌اند.

وی ادامه داد: همه شاهدان تاکید می‌کنند که "آقای طهرانی" همواره صدیق، پاکدست و از مسئولان سپاه اصفهان بوده و در تنگه چزابه حضور داشته و یک دست خود را از دست داده است، او همچنین به عنوان فرماندار کاشان و معاون اداری و مالی استانداری فعالیت داشته است."آقای طهرانی" اگرچه دیر، ولی آمد تا گره‌های کورگذشته باز و بدهی‌های آن‌چنانی را با کمک همه معاونان پرداخت کنیم، البته عده ای می‌گویند چرا به صورت شفاف مشکلات را نمی‌گویید که پاسخ می دهم برای ارائه مستندات همیشه فرصت است.

شهردار اصفهان به سوابق اجرایی معاون سابق اداری مالی شهرداری اصفهان اشاره کرد و گفت: معاون جدید شهرسازی و معماری مدرک فوق لیسانس داشته و سوابق عمرانی در شرکت فولاد مبارکه، سپاه و کمیته امداد دارد، او همچنین معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره شهرهای جدید را  نیز در کارنامه خود ثبت کرده است.

نوروزی اضافه کرد: از "آقای صمصام شریعت" نیز خواسته‌ایم تا فعالیت خود را تا پایان بازنشستگی ادامه دهند، با توجه به سوابق او حکم دستیاری در امور شهرسازی صادر شده اگرچه او گفته است سی سال و یک روز بیشتر کار نمی‌کند.

وی در خصوص جایگاه سازمان پایانه‌های مسافربری گفت: مدیرعامل جدید این مجموعه سوابق خوب حقوقی دارد و از ابتدای نوجوانی مشغول خدمت رسانی بوده است.

شهردار اصفهان اضافه کرد: برای تقویت جایگاه زنان در شهر "خانم زارع" را که پیش از این مشاور امور بانوان در فرمانداری بود، به عنوان دستیارامور بانوان خود انتخاب کردیم.

کد خبر 338317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.