انتصابات جدید در شهرداری اصفهان

شهردار اصفهان طی احکام جداگانه‌ای معاون شهرسازی و معماری، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری و دستیار خود در امور عمرانی و شهرسازی را معرفی کرد.

به گزارش ایمنا، قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان، طی احکام جداگانه‌ای محمد نورصالحی را به سمت معاون شهرسازی و معماری و عباس محبوبی را به عنوان رییس سازمان پایانه‌های مسافربری و سید جمال الدین صمصام شریعت را به عنوان دستیار خود در امور عمرانی و شهرسازی منصوب کرد.

محمدنورصالحی؛ معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان

آخرین مسئولیت اجرایی نورصالحی معاونت اداری مالی شهرداری اصفهان بوده و پیش از این معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در سالهای ۱۳۸۲ الی ۱۳۸۵ بر عهده داشته است.

نورصالحی همچنین در کارنامه خود ریاست سازمان مسکن و شهرسازی استان اصفهان، ریاست مجمع شهرهای جدید کشور شامل ۱۷ شهر، ریاست هیئت مدیره شهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی، مدیر عاملی شرکت عمران شهرهای جدید کشور، قائم مقامی وزیر در امور بین الملل و صدور خدمات فنی و مهندسی، نمایندگی سازمان میراث جهانی و گردشگری (میکنوس) در ایران را به ثبت رسانده است. وی همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت مسکن سازان و عضویت در هیئت مدیره شرکت عمران گستر بصیر را دارا بوده است.

نورصالحی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته عمران و  سازه از دانشگاه علم و صنعت ایران است.

شهردار اصفهان در حکم خود خطاب به نور صالحی آورده است:

"پیشرفت روزافزون و رشد فزاینده شهر در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان، لزوم استفاده از علوم و فناوری‌های نوین در شهرسازی، اصلی مهم در جهت دستیابی به چشم اندازها و اهداف هر جامعه و سازمان می باشد.

در این راستا با عنایت به سوابق ارزنده، کارایی و کارنامه وزین جنابعالی در عرصه ها و موقعیت های مختلف، به موجب این حکم به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب می شوید.

امید است انشاءالله با اتکال به خداوند متعال و با رعایت تقوای الهی، همکاری و هماهنگی لازم و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت خویش را بکار گیرید."

عباس محبوبی؛ مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان

عباس محبوبی در سوابق کاری خود سرپرستی شهرداری خوراسگان سابق را بر عهده داشته است.

دکتر نوروزی همچنین در متن حکم خود خطاب به عباس محبوبی آورده است:

"با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و نیز کارآیی و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را به کار گیرید."

سید جمال الدین​ صمصام شریعت؛ دستیار شهردار اصفهان در امور عمرانی و شهرسازی

صمصام شریعت پیش از این معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده است.

قدرت الله نوروزی در متن حکم خود خطاب به صمصام شریعت آورده است:

"با توجه به سوابق و تجارب ارزنده و نیز کارآیی و تعهد جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان دستیار اینجانب در امور عمرانی و شهرسازی منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با بخشهای مختلف و همچنین با بهره گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات، در راستای نیل به اهداف بلند شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان همت والای خویش را بکار گیرید."

کد خبر 338247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.