کنگره بزرگداشت شهید آیت الله صدوق گلپایگانی برگزار می ‌شود

کنگره بزرگداشت آیت الله محمدصادق صدوق گلپایگانی و 372 شهید این شهرستان پنجشنبه هفته جاری در گلپایگان برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، محمد اسماعیل علیشاهی، دبیر ستاد کنگره بزرگداشت آیت الله محمدصادق صدوق گلپایگانی و ۳۷۲ شهید این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: این کنگره با حضور خانواده های معظم شهدا، قشرهای مختلف مردم و مسئولان در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا در حسینیه امامزاده گان ۱۷تن و ناصر ابن علی (ع) برگزار می شود.

وی افزود: سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران از سخنرانان این کنگره است.

دبیر ستاد کنگره بزرگداشت آیت الله محمدصادق صدوق گلپایگانی و ۳۷۲ شهید این شهرستان با اشاره به اینکه نشست های متعددی برای برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله محمدصادق صدوق گلپایگانی  و ۳۷۲ شهید این شهرستان انجام شده است، افزود: در این زمینه جمعی از اعضای ستاد برگزاری ماه گذشته ( بهمن ) با رهبر معظم انقلاب دیدار و از رهنمودهای معظم له بهره مند شدند.

وی با اشاره به اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند، افزود: برگزاری بزرگداشت شهیدان و حضور در این مراسم علاوه بر آثار معنوی، موجب وحدت و همدلی بیشتر در بین مردم، تکریم خانواده معظم شهدا، پایداری نظام اسلامی، حفظ ارزش های دینی و انقلابی و شکست توطئه دشمنان می شود.

شهید آیت الله محمد صادق صدوقی گلپایگانی از پیش قراولان نهضت حضرت امام خمینی (ره) بود که در سال ۱۳۴۰ در راه زمینه سازی انقلاب اسلامی توسط ساواک دستگیر و به زندان قصر تهران منتقل و زیر شکنجه رژیم ستمشاهی شهید شد.

کد خبر 338019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.