تصادف زنجیره‌ای در اتوبان شهید خرازی

دقایقی پیش در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خرازی، سه دستگاه خودرو سواری شامل دو دستگاه سمند و یک دستگاه پراید به دلیل سرعت غیر مجاز و رعایت‌نکردن فاصله طولی با یکدیگر تصادف و ترافیک سنگینی ایجاد کرد

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- پنجشنبه ساعت ۱۸-  در بیشتر خیابان‌ها و میادین شهر اصفهان ترافیک به قدری سنگین است که موتورسیکلت‌سواران نیز امکان تردد روان ندارند.

بر اساس این گزارش، در مسیر جنوب به شمال بلوار شهدای‌ صفه حجم بالای خودروهای عبوری مشاهده می‌شود، همچنین پارک دوبل خودروها مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزق را قفل کرده است.

در حال حاضر خیابان نواب‌صفوی و مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه به ویژه در حوالی پایانه مسافربری کاوه به دلیل توقف خودروهای مسافربر شخصی و تاکسی‌ها ترافیک سنگینی دارد.

حجم بالای خودروهای عبوری در مسیر جنوب به شمال خیابان شیخ صدوق شمالی ترافیک نیمه سنگینی ایجاد کرده، همچنین در چهارراه تختی قفل ترافیک خودروها دیده می‌شود.

دقایقی پیش در مسیر شمال به جنوب بزرگراه خرازی، سه دستگاه خودرو سواری شامل یک دستگاه تاکسی سمند، یک دستگاه پراید  و یک دستگاه سواری سمند به دلیل سرعت غیر مجاز و رعایت‌نکردن فاصله طولی با یکدیگر تصادف و ترافیک سنگینی ایجاد کرد.

در این لحظات خیابان‌های هاتف، بزرگمهر، جی، مسجدسید، شمس‌آبادی، کمال‌اسماعیل، مطهری، حکیم‌نظامی، توحید، فردوسی و علامه‌مجلسی از مسیرهای بسیار شلوغ شهر هستند، از این به شهروندان توصیه می‌شود تا حد امکان برای انجام سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 338013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.