کشف لندکروزهای میلیاردی/محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو کشف شد

کشف لندکروزهای میلیاردی در اصفهان و شناسایی و توقیف خودروی حامل لوازم یدکی خودرو قاچاق در شهرضا از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره اطلاع رسانی نیروی انتظامی، سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودروهای عبوری به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۴ کیلو گرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کریمی بیان داشت : در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف لندکروزهای میلیاردی توسط پلیس آگاهی اصفهان

سرهنگ ستار خسروی، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: به دنبال شکایت ۲ شهروند مبنی بر اینکه ۲ دستگاه خودروی تویوتا لندکروز آنها سرقت شده ، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ خسروی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و خودروها را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان پلاک خودروها را تعویض کرده بودند و با پلاک جعلی تردد می‌کردند، گفت: ارزش این ۲ خودرو توسط کارشناسان ۲ میلیارد ریال اعلام شده است .

خسروی اضافه کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر ۲ سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

عامل انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی دستگیر شد

سرهنگ علی پورکاوه، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: به دنبال شکایت یکی ازشهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار فیلم و تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای شهرستان کاشان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی در فضای مجازی موفق شدند عامل این عمل مجرمانه را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت : فرد دستگیر شده که جوانی ۳۴ ساله بود در بازجوئی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد .

عدم رعایت حق تقدم یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه "اصفهان-نائین" از برخورد یک دستگاه سواری سمند با یک موتورسیکلت در محور "محمدآباد" مطلع و به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب موتورسیکلت در دم فوت و  دو سرنشین آن به شدت مجروح شدند.

این مقام انتظامی گفت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم توسط راکب موتورسیکلت اعلام شده است.

محموله لوازم یدکی خودرو در شهرضا توقیف شد

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از کامیون تعداد ۴۹۲کارتن لوازم یدکی خودرو خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و۵۰۰میلیون ریال اعلام شده است.

کد خبر 337953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.