ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد آغاز می‌شود

جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای سال ۱۳۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت‌کنندگان در این آزمون ها می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان و ذخیره‌های تمام رشته‌ها بدون توجه به زمان شروع به تحصیل مندرج در کارنامه اعلام نتایج، باید شخصاً در یکی از روزهای چهارشنبه (دوم اسفندماه) و پنجشنبه (سوم اسفند ماه) با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

گفتنی است؛ اعلام‌شدگان ذخیره باید در روزهای تعیین‌شده به واحدهای دانشگاهی مراجعه کرده و آمادگی خود را کتباً طبق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولان مربوطه، برای ثبت‌نام اعلام کنند، سپس در ساعت ۹صبح روز شنبه ۹۶/۱۲/۵ به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام

اصل دیپلم کامل متوسـطه یـا اصـل گـواهی قبـولی پایـان تحصیلات نظام قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمـام دوره پـیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همراه تصویر آنها، اصــل شناســنامه عکــس‌دار و دو بــرگ تصــویر از تمــام صفحات آن، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، شش قطعــه عکــس ۴*۳ و اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننـده وضـعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد ازجمله مدارک لازم جهت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان است.

همچنین مشمولان دیپلمـه‌ای کـه بـا اسـتفاده از تعهـدات خـدمتی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی از خدمت دوره ضرورت معـاف هستند و معافیت آنان پس از انجام تعهد مقرر صادر می‌شود، باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یـا سـازمان متبـوع ارائه دهند.

شـاغلین نیروهـای نظـامی و انتظـامی جمهـوری اسـلامی ایران باید گواهی موافقـت و معرفـی سـازمان مربوطـه را ارایه کنند.

پذیرفته‌شدگانی که در فرم ثبت‌نـام اینترنتـی شـرکت در آزمون، خـود را مشـمول مـاده واحـده مصـوب مجلـس شـورای اســلامی موضــوع اســتفاده از ســهمیه رزمنــدگان و ایثــارگران دانسته‌اند، باید هنگام ثبت‌نام فرم مربـوط بـه تعهدنامـه اسـتفاده از سـهمیه رزمنـدگان و ایثـارگران را تکمیـل و بـه واحـد یـا مرکـز دانشگاهی ارایه دهند.

کد خبر 337923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.