جانبازان باید از امکانات اجتماعی شهر به خوبی بهرمند شوند

شهردار زرین شهر گفت: فضاسازی مناسب و همچنین ایجاد فرصت‌های برابر اجتماعی با تسهیل در مبلمان شهری و استاندارد سازی سازه‌ها و تاسیسات از مسائلی است که ما در مدیریت شهری با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد تا جانبازان و معلولان نیز از امکانات اجتماعی شهر به خوبی بهرمند شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، میثم محمدی در  در دیدار با جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع حاج کاظم سلیمیان اظهار کرد: ما امروز آرامش و امنیت جامعه و همچنین قدرت ایران در سطح منطقه و جوامع بین‌المللی را مرهون خون شهدا و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس هستیم.

وی ایثار، فداکاری و صبر جانبازان قطع نخاع را ستودنی دانست و افزود: با اخلاص‌ ترین و ارزشمندترین فرزندان یک ملت، کسانی هستند که در مواقع سختی، ایثار کرده و از آبروی کشور، استقلال و هویت ملی خود دفاع می‌کنند و جانبازان ما نمونه بارز این مهم هستند که همچنان ایثار این عزیزان ادامه دارد.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه مسئولان همواره باید با جانبازان دفاع مقدس دیدار داشته باشند و از مشکلات آنها آگاه شوند، عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری باید جانبازان را به طور متمایز و شاخص در جامعه معرفی، تجلیل و مورد احترام و تکریم قرار بگیرند که این به معنای به میان آوردن و به عرصه آوردن تمثل واقعی ایثار است.

وی با بیان اینکه مسئولان میراث دار خون شهدا و ایثارگری های جانبازان هستند، ادامه داد: مسئولان باید همواره از رشادت های شهد، ایثارگران و جانبازان درس صبر، ایثار و فداکاری را بیاموزند و با تمام قوا در مسیر کسب رضای خدا و مردم حرکت کنند و از سوی دیگر ما مسئولان باید تکریم این عزیزان را فراموش کنیم و همواره با حضور در منازل آنان انرژی های مثبت را کسب کرده و به سمت اهداف عالی حرکت کنیم.

شهردار زرین شهر با اشاره به وضعیت نامناسب معابر برای تردد معلولان از پیگیری برای رفع این معضل خبر داد و گفت: فضاسازی مناسب و همچنین ایجاد فرصت‌های برابر اجتماعی با تسهیل در مبلمان شهری و استاندارد سازی سازه‌ها و تاسیسات از مسائلی است که ما در مدیریت شهری با جدیت آن را دنبال خواهیم کرد تا جانبازان و معلولان نیز از امکانات اجتماعی شهر به خوبی بهرمند شوند.

کد خبر 337917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.