رقابت ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در آزمون دکتری ۹۷ در اصفهان/ آزمون ۴ اسفند برگزار می‌شود

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ صبح روز جمعه چهارم اسفند ماه ۹۶ همزمان با سراسر کشور در چهار حوزه امتحانی شهرستان اصفهان و در ۲۴۶ کد رشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، رییس ستاد آزمونهای دانشگاه اصفهان با اعلام این خبر افزود: در اصفهان مجموعا ۱۲ هزار ۷۰۴ داوطلب در چهار حوزه امتحانی در این ازمون شرکت می کنند که شامل ۴۴۸۲ داوطلب زن در دانشگاه اصفهان، تعداد ۵۳۸۰ داوطلب مرد دانشگاه صنعتی اصفهان، ۱۱۵۵ داوطلب مرد در دانشگاه پیام نور اصفهان و تعداد ۱۶۸۷ داوطلب زن در دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی به رقابت می پردازند.

محمدرضا ایروانی افزود: از این تعداد ۶۱۶۹ نفر (۴۸.۵۶ درصد) داوطلبان زن و ۶۵۳۵ نفر (۴۴.۵۱ درصد) داوطلبان مرد هستند.

وی درباره تعداد کل شرکت کنندگان در کشور گفت: ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در این آزمون در سراسر کشور ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۰۰ هزار و ۶۲۲ نفر معادل ۴۲.۹۲ درصد داوطلبان زن و تعداد ۱۳۳ هزار و ۸۳۲ نفر معادل ۵۷.۰۸ درصد داوطلبان مرد هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۹۷ از روز سه شنبه اول اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. تمامی داوطلبان می توانند برای پرینت کارت خود از سه شنبه اول اسفند تا پنجشنبه سوم اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و پرونده، اقدام کنند. 

وی تاکید کرد: همراه داشتن کارت آزمون به همراه کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون دکتری ۹۷ الزامی است. سایر اطلاعات دیگر در برگه راهنما که همراه با کارت آزمون در سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

ایروانی گفت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ چهارم اسفند برگزار می‌شود. شروع فرایند این آزمون ساعت ۷:۳۰ صبح است و مدت زمان آزمون برای داوطلبان رشته های علوم پایه و فنی و مهندسی ۲۴۰ دقیقه و سایر رشته ها ۲۱۰ دقیقه است. لازم به ذکر است که نتایج اولیه به صورت کارنامه تنظیم و هفته آخر فروردین ماه ۹۷ منتشر خواهد شد.

کد خبر 337909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.