از تقابل دایی و کریمی تا دوئل نفتی‌ها در تهران

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال از روز جمعه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال پس از وقفه دو هفته‌ای لیگ برتر که به دلیل حضور نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمده بود، از روز جمعه با برگزاری چهار دیدار آغاز می‌شود و روز شنبه با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری خواهد شد.

در نخستین دیدار این هفته، گسترش فولاد تبریز می‌کوشد در خانه انتقام شکست دور رفت برابر پیکان را از این تیم بگیرد. سه دیدار دیگر نخستین روز هفته بیست و چهارم لیگ برتر به طور همزمان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه آغاز می‌شود که در یکی از آن‌ها، سپاهان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میهمان سیاه‌جامگان است. سپاهان که هنوز نتوانسته از جمع فانوس به دستان لیگ برتر فاصله بگیرد، روز جمعه قعرنشین جدول رده‌بندی را پیش رو دارد و امیدوار است با تکرار پیروزی دور رفت، اندکی به وضعیت خود در جدول رده‌بندی سر و سامان دهد و برای بقا در لیگ برتر امیدوار به هفته‌های آینده باشد.

سایپا که امیدوار به کسب سهمیه آسیایی است در این هفته سپیدرود رشت را پیش رو دارد و این دیدار، تقابل جذاب علی کریمی و علی دایی خواهد بود. نفت تهران و صنعت نفت آبادان نیز دوئل نفتی‌های لیگ برتر را برگزار می‌کنند. صنعت نفت دیدار رفت را با یک گل به سود خود به پایان برد.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز شنبه پیگیری می‌شود و ذوب‌آهن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم رده یازدهمی پدیده خراسان می‌رود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که از پیروزی دو بر صفر برابر لوکوموتیو ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روحیه گرفته‌اند، در بازگشت به لیگ برتر به دنبال جبران شکست چهار بر دو در هفته بیست و سوم این مسابقات هستند تا همچنان شانس نایب‌قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی را برای خود حفظ کنند.

در یکی دیگر از مسابقات روز شنبه، پارس جنوبی جم میزبان تراکتورسازی تبریز است و فولاد خوزستان هم استقلال تهران را پیش رو دارد. فولاد یکی از رقبای مستقیم ذوب‌آهن برای کسب سهمیه آسیایی است و ذوبی‌ها علاوه بر تلاش برای کسب امتیاز از پدیده، نیم‌نگاهی هم به نتیجه دیدار فولاد و استقلال خواهند داشت.

در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر نیز پرسپولیس تهران، بخت نخست قهرمانی در این فصل میزبان تیم استقلال خوزستان رده پانزدهمی است و پیروزی شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این دیدار قدم محکم دیگری در راه تکرار قهرمانی سرخ‌پوشان خواهد بود.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه، چهارم اسفند ۹۶‏

گسترش فولاد تبریز - پیکان تهران، ورزشگاه بنیان دیزل تبریز، ساعت ۱۵‏

سیاه‌جامگان مشهد - سپاهان اصفهان، ورزشگاه  امام رضا (ع)، ساعت ۱۵‏ و ۳۰ دقیقه

سپیدرود رشت - سایپا تهران، ورزشگاه سردار جنگل، ساعت ۱۵

نفت تهران - صنعت نفت آبادان، ورزشگاه تختی تهران، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه‏

شنبه، پنجم اسفند ۹۶‏

ذوب‌آهن اصفهان - پدیده خراسان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه‏

پارس جنوبی جم - تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه تختی جم بوشهر، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه‏

فولاد خوزستان - استقلال تهران، ورزشگاه غدیر اهواز، ساعت ۱۶‏

پرسپولیس تهران - استقلال خوزستان، ورزشگاه آزادی تهران، ساعت ۱۸ و ۴۵ دقیقه‏

کد خبر 337884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.