دانش آموزان نیازمند کسب مهارت برای دفاع از حقوق خود هستند

تیران-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون گفت: دانش آموزان نیازمند کسب مهارت‌های لازم برای دفاع از حقوقشان در شرایط مختلف زندگی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسن عباسی در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه دانش آموزان باید مهارت های زندگی، مهارت های انجام دستورات دینی و چگونگی برقرار روابط اجتماعی را یاد بگیرند، اظهارکرد: بعضی از دانش آموزان در برابر زیاده خواهی و زورگویی افراد شیطان صفت قادر به انجام عکس العمل مناسبت نیستند و نیازمند کسب مهارت‌های لازم برای دفاع از حقوق خود در شرایط مختلف زندگی هستند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی دانش آموزان برای مقابله بحران نیاز است، ادامه داد: دستگاه فرهنگی و اجتماعی با مشارکت می‌توانند مشکلات مدارس را در تامین کارشنان رفع کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تیران و کرون از همکاری دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برای تامین نیاز فرهنگی و آموزشی مدارس خبرداد و افزود: تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و دستگاه‌های فرهنگی با آموزش و پرورش در رفع این نیازها همکاری می کنند.

وی مراقبت از خود در شرایط بحرانی و حساس جامعه را یکی از نیازهای مهم دانش آموزان خواند و گفت: بعضی از تفکرات شخصی مانع از ارتقاء آموزش و دانش و مهارت دانش آموزان برای رفتارهای اجتماعی شده که این آسیب زیادی در جامعه به همراه دارد.

حجت الاسلام عباسی پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مهم اعلام کرد و یادآورشد: تعیین سرفصل و فعالیت در مدارس در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی، مشکلات اجتماعی آینده را کاهش می دهد.

کد خبر 337863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.