گلایه تیران و کرونی ها از اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: برخورد نامطلوب اداره کل نوسازی مدارس با خیران تیران کاهش همکاری و تعامل خیران با آموزش و پرورش را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، علیرضا مرزبان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون کمبود نیروی آموزشی برای سال تحصیلی آینده و فرسودگی مدارس را مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان دانست و اظهار کرد: برای جبران کمبود معلم، جذب معلم از طریق موسسات وابسته به این وزارتخانه به دلیل انتخاب معلم بومی، جوان و علاقه مند موثرتر است.

وی افزود: ۶۰ درصد از مدارس شهرستان تیران و کرون فرسوده و در شهرک مسکن مهر نیز مدرسه و فضای آموزشی وجود ندارد که این معضلات، آموزش و پرورش را با کمبود مدرسه روبه‌رو ساخته و نیازمند همکاری مسئولان استانی، کشوری، خیران و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبار و کمک‌های ملی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون با اشاره به مشارکت خیران در بهسازی و نوسازی مدارس در این منطقه گفت: خیران در شهرستان تیران و کرون در اجرای طرح و پروژه های آموزش و پرورش همکاری دارند، اما برخورد نامطلوب و سخت گیری اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان با خیران این شهرستان نارضایتی، نا امیدی و کاهش همکاری و تعامل خیران با آموزش و پرورش را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: برای جبران مشکلات و رفع بحران های مدارس به تغییر نگرش و نوع رفتار اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان نیاز است و رفتارهای سلیقه ای باید اصلاح و تمام توان و ظرفیت ها برای خدمت به دانش آموزان به کار گرفته شود.

مرزبان یادآورشد: کوتاهی اداره کل نوسازی مدارس در پاسخگویی به استعلامات وزارت آموزش و پرورش برای جذب بودجه ملی برای مدارس این شهرستان فرصت اجرای پروژه های مدارس را گرفته و عدم تحقق قول مساعد به پیمانکاران مدارس و همچنین عدم اجرای مصوبات جلسات مشترک شهرستان و استان از رفتارهایی است که منجر به اختلاف و بروز مشکل در تیران و کرون شده است.

وی یادآورشد: سقف برخی از مدارس این شهرستان فاقد ایمنی و ایزوگام است که با بارش های صورت گرفته منجر به خسارت به مدرسه می شود.

کد خبر 337861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.